Zadekast ingericht hoe ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xPassion

Zadekast ingericht hoe ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 17:02

Heejj iedereen,

Ik heb eindelijk en prachtige zadelkast gevonden..
Moet er alleen nog een echte zadelkast van maken Knipoog
Hij is denk ik 185 cm hoog en 160 breed en ??? diep..
er hangen 5 planken in die we nog even gaan verplaatsen en zo.
en natuurlijk hangen we er ook nog een hoofdstel/zadel steunen in Haha!

Nu wou ik graag om ideeen op tedoen vragen of jullie hier misschien afbeeldingen van jullie zadelkast willen plaatsen Knipoog

alvast bedankt!

groetjes,

Rosanne

Ps: sorry als dit topic hier verkeerd staat maar wist niet waar ik hem anders moest plaatsen Bloos

Lika93

Re: Zadekast ingericht hoe ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:11

Ik restyle mijn kastje bijna iedere dag (ik word gek als het een puinzooi is) maar zowieso de zware dingen beneden en de lichte dingen bovenin anders moet je zo sjouwen.
Voorderest moet je het zelf weten. Knipoog

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:19

Zadel en hoofdstel vrij onderin zodat je het makkelijk kunt pakken!
en alle open flessen/potjes/prulletjes op een apart schap, en alles wat nog dicht is op een ander schap. zodat je niet spullen die nog dicht zijn openmaakt voor de oude op/versleten zijn.

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 17:28

alvast bedankt Knipoog

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 17:36

voer/snoepjes goed afgesloten tegen evt. muizen. en als je plek hebt iets met laatjes, kistjes of mandjes voor de losse rommeltjes, dit staat altijd erg opgeruimd en je kunt het makkelijker pakken.
Een zadelsteun niet te hoog hangen, dat hangt makkelijker weg. en evt wat extra haken om halsters/ touwen enz aan op te hangen.
onderin genoeg ruimte, of tussen de deur en de plank, zodat je zwepen erin passen als je die erin wilt hebben is ook nog wel een goeie.

Kijk of je een luchtroostertje in de deur of de zijkant kunt maken, had ik in mijn laatste kast ook en is ideaal als je natte spullen erin hebt. Een gat erin en zo'n rooster erin schroeven/ lijmen.

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 20:11

Bedankt voor de reacties!! Haha!

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 21:07

Ik had een kast van 180 hoog, 80 breed en 70 diep. Had bovenin 2 planken, dan een zadeldrager in het midden, en onderin weer 2 planken. In het vak waar het zadel hing (drager zat vast aan de linkerzijkant) zaten aan de andere zijkant haakjes om eea aan op te hangen. Ook aan de binnenkant deur had ik een stuk of 6 haakjes, en een dichtgemaakt stuk pvc buis voor zweepjes.
Eén van de planken gebruikte ik voor dekjes e.d.
Had beenbeschermers, ehbo spullen en andere losse dingen in opbergbakken die ik dan op de plank schoof als een soort la.

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:20

Ik heb een plank met al mijn dekjes, op de 2e plank daaronder heb ik een aparte bak met halstertouwen, een bak met ehbo dingetjes, en daarnaast nog een bak met dingen van me eigen waar ik me sleutels, pennen, mesjes en mijn knipschaar enzo altijd indoe.
Op de onderste gedeelte heb ik mijn laarzen, paar dekens, en poetskoffer. En mjin zadel hangt daar weer boven.

Maar het is vaak een troep Vork

xPassion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 08:20

allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie!
als hij helemaal af is stuur ik nog wel een foto Knipoog

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:04

Ook hnndig is een pvc pijpje of buisje in de hoek vastzetten, daar kun je dan je zwepjes inzetten.

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:06

Wij hebben een groot stuk vrij onderin voor het zadel maar ook dat je daaronder weer je laarzen kan zetten enzo aan de zeikant het hoofdstel en dáárboven weer de planken.

miesjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 19:56

ik heb de 2 voerbakken beneden staan in me kast, daarboven dan me zadel en dan zit daarboven een plank met een soort ''doos'' waar allemaal shampoo en dat soort dingen inzitten, en me handdoeken liggen daar, en dan daarboven, ligt mijn poetskist, cap en een paar dekjes die ik niet gebruik.