verzekeren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kimly890

verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 10:19

mijn paardje komt binnekort en vroeg me af of ik haar zou verzekeren enzo ja waar en hoeveel ik dan ongeveer per maand kwijt ben ...

groetjes ..XX

Trieske_

Re: verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 10:24

ligt eraan voor hoeveel je hem wilt verzekeren en of je er de ziektekosten bij wilt hebben.
kijk bv even op http://www.uwpaardverzekeren.nl dan kun je het uitrekenen.

kimly890

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 18:04

okee misschien anderen ook nog tips

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:09

Ja hoor, dit is de beste tip: verzekeren doe je datgene waarvan je de gevolgen niet kunt overzien en/of dragen.
Als jij een paar duizend euro ergens achter de hand hebt, dan is verzekeren nergens goed voor. De kans op peperdure operaties is erg klein en bovendien is een aanzienlijk deel van de veterinaire kosten die sommigen zeggen te hebben, regelrecht terug te voeren op onkunde en onbezonnen gedrag. Nadenken en je verdiepen in wat je wilt en hoe je dat doet, is dus een vrij goede risicoverzekering.......

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 18:12

Ik betaal 500 euro per jaar, en dat betaal ik in 4 termijnen.

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:41

Ook moet je je niet gaan oververzekeren, blijkt achteraf vaak nl. weggegooid geld te zijn.
Het is ook handig om je te verzekeren voor aansprakelijkheid (dus als je paard bijv. een hek kapot maakt, wordt dat vergoed door de verzekering).
Ook eisen sommige verzekeringen dat je je paard eerst laat keuren, hou daar ook rekening mee.

En volgens mij staat je topic ook verkeerd, ik TeM even..

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:32

Niki_ schreef:
Ook moet je je niet gaan oververzekeren, blijkt achteraf vaak nl. weggegooid geld te zijn.
Het is ook handig om je te verzekeren voor aansprakelijkheid (dus als je paard bijv. een hek kapot maakt, wordt dat vergoed door de verzekering).
Ook eisen sommige verzekeringen dat je je paard eerst laat keuren, hou daar ook rekening mee.

En volgens mij staat je topic ook verkeerd, ik TeM even..

Ik mag toch hopen dat TS een AVP heeft en dan eentje die ook haar paard dekt. Zo niet dan is het een hufterige verzekering die je stan-te-pede buiten moet gooien.
Overigens stellen sommige verzekeraars het wel op prijs als je meldt dat je een paard hebt, hoewel dit verder geen gevolgen heeft voor de premie.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 09:32

VSW-->TAO