Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nibbit schreef:Zolang je paard nog niet verkocht of verhuurd is zou ik de stal niet opzeggen. Waar moet je dan met m heen?
femmefatale1 schreef:Heb je een maand opzegtermijn, of een kalandermaand?
Passival schreef:Maar als je paard nu niet binnen een maand weg is?
Merilyn schreef:Nibbit schreef:Zolang je paard nog niet verkocht of verhuurd is zou ik de stal niet opzeggen. Waar moet je dan met m heen?
Ik wilde het ook eerst overleggen. Maar hij staat er niet voor open. Aangezien ik normaliter een maand opzegtermijn heb. vandaar. Hij zegt: ook al verkoop je haar de volgende maand betaal je de volle mep!
Jeskoo schreef:Is deze regel vastgelegd in een contract die door beide partijen ondertekend is en hebben we het hier over een kalendermaand of een maand? Geen contract? Dan heeft de eigenaar geen poot om op te staan en kun je vertrekken wanneer je wilt. Wel een contract? Dan zou ik me er maar in schikken en wanneer je de man niet kan bereiken dan stop je een ondertekende brief gedateerd in zijn brievenbus. Ik zou het in ieder geval ook schriftelijk doen en niet alleen mondeling.
ElCamino schreef:Het is nu eenmaal normaal dat je een maand opzegtermijn hebt en dat je dus voor de 1e van de maand moet opzeggen. En anders heb je gewoon pech.
Het is de goodwill van de stalhouder als hij je zou matsen met de kosten maar het hoeft niet.
Verder kun je wel zeggen dat je contact probeerde te zoeken maar als hij geen voice-mail heeft of zo is dat niet zijn probleem.
Ik denk dat je gewoon moet kijken wanneer je paard verkocht is en dan op moet zeggen.
Tja, dat kost even geld....
dierfysio schreef:hee Merilyn, gaat Spriet weg?? hoe dat zo??
verder is die ****** gewoon een ontzettende e*kel, niks aan te doen. ik vrees dat je gewoon moet dokken. hij is toch altijd al zo op de regeltjes, heb daar al veel mensen over horen mopperen...
ik hoop dat alles verder goed gaat met je. pm anders even, als je wilt! groetjes, P.
Jeskoo schreef:dierfysio schreef:hee Merilyn, gaat Spriet weg?? hoe dat zo??
verder is die *** gewoon een ontzettende e*kel, niks aan te doen. ik vrees dat je gewoon moet dokken. hij is toch altijd al zo op de regeltjes, heb daar al veel mensen over horen mopperen...
ik hoop dat alles verder goed gaat met je. pm anders even, als je wilt! groetjes, P.
Niet zo netjes om hier namen te gaan noemen en ook nog mensen uit te gaan schelden. Ik ken de man niet maar hij heeft zijn regels van te voren duidelijk aangegeven en helaas houdt hij zich daar stipt aan. Met vriendelijk overleg kom je denk ik verder.

vriendelijk overleg zou leuk zijn, maar ik wens je veel succes met die meneer...
Merilyn schreef:Ik weet het Nibbit, maar als hij dus op 1 juli wel had opgenomen was ik wel op tijd geweest. vandaar.....