Ik heb dinsdag eens rondgesnuffeld voor een nieuwe paardrijbroek, want ik kwam erachter dat mijn huidige rijbroek toch echt oud en versleten begint te worden
.Anyway, hier in Enschede zitten 2 zaakjes en ik had bij het eerste zaakje alleen Harry's Horse broeken om uit te kiezen... die zaten me iets te strak en ik vond de kleur wel mooi (wilde per sé een bruine) maar hij glom zo ontzettend dat ik 'm niet gekocht heb. Ook leek de stof me wat dun. Ik wilde eigenlijk gewoon zo'n ribbroek... ik heb al jaren broeken van Horka, maar die waren niet te vinden
In de tweede winkel hadden ze wel Horka's, maar alleen nog in bordeauxrood en die zat ook te strak eigenlijk. Dus ik heb daar een bruine 'Bos's Fashion' broek aangepast, model Tulip.. kleurtje Pinecone/E.Beige (tweede van rechts)

En maar gekocht, want hij zat lekker (ik ben een semi-propje, dus alle broeken zijn te lang en te strak en bij de enkels weer te los) en ik wilde eigenlijk gewoon wel een broek hebben die dag. In Enschede waren er toch niet meer winkels om af te gaan en in Hengelo weet ik niks te zitten en zou de keus amper groter zijn. Maarrrrr ik heb geen idee wat de kwaliteit nou is!!! Ik ken dat hele merk Bos's Fashion niet. Het klinkt als zo'n 'vijf minuten' merk dat op de markt of bij de New York Fashion hangt!
Het is een soort stevige katoen, 95% katoen en 5% elastaan. Hij ziet er wel uit alsof hij enorm kan gaan pluizen. Ik was hem binnenstebuiten en rijd met chaps met ritsen, dus klittebandsporen krijg ik niet echt, maar toch. Ik wil dat deze broek wel weer een paar jaartjes meegaat zonder dat ik binnen een maand met een enorm vale pluizende broek rijd. Dat mensen denken dat hij oud is (en dat mijn paard dat ook vermoedt, oh!) dat kan me niet schelen, maar ik heb zelf dan zo'n spijt van mijn aankoop.
Heeft er iemand ervaring met deze broeken? Blijven ze lang mooi, of gaan ze gauw stuk op bepaalde plaatsen?
Ik ga er vanavond mee rijden... kijken of-ie lekker zit. Ik laat het kaartje er nog mooi even aan!
) Ze zijn ook erg mooi! 
gevolg dat ie zakt. maar kwaliteit is goed. net zoals de HH bevalt me ook uitstekend. ik groei te snel nog om een dure broek te kopen. had een wedstrijd broek van HH maat 36, krijg hem niet meer over mijn boven benen
. als ik straks uitgegroeit ben koop ik een keer een broek van 100 euro