[PG] Wijksweide Nerine, Dpony, Merrie, NRPS, Bruin, v.El Bea

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vinos

[PG] Wijksweide Nerine, Dpony, Merrie, NRPS, Bruin, v.El Bea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 01:31

Hoi ik ben op zoek naar mijn oude pony Wijksweide Nerine, ik heb haar in 1992 als 3 jarige verkocht aan de eigenaar van El Beauty.
Deze hengstenhouder heeft haar verkocht aan mensen die met de lijn Wijksweide x El Beauty fokte, ze heeft daar (van 1 weet ik zeker) nakomelingen gehad. 1 nakomeling van mijn Nerine staat in zweden, kan ik zien via Google.
Via via ben ik te horen gekomen dat ze actief was in de springsport en dat ze verkocht is naar mensen in Brussel die gingen emigreren naar Italie.... en daar loopt mijn spoor dood...
Iemand ooit van Wijksweide Nerine gehoord?
Haar moeder is Wijksweide Halisia en haar vader dus de bekende hengst El Beauty.
foto (als 3 jarige in +- 1992)
Afbeelding
Afbeelding

zie ook in mijn profiel: " vinos " , nog meerdere foto's van Wijksweide Nerine via de link naar 'mijn album'.

Lijkt me kei leuk als iemand haar kent.
Groeten Maartje

vinos

Re: [PG] Wijksweide Nerine, Dpony, Merrie, NRPS, Bruin, v.El Bea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 13:03

vinos schreef:
Hoi ik ben op zoek naar mijn oude pony De Wijksweide Nerine, ik heb haar in 1992 als 3 jarige verkocht aan de eigenaar van El Beauty.
Deze hengstenhouder heeft haar verkocht aan mensen die met de lijn De Wijksweide x El Beauty fokte, ze heeft daar (van 1 weet ik zeker) nakomelingen gehad. 1 nakomeling van mijn Nerine staat in zweden, kan ik zien via Google.
Via via ben ik te horen gekomen dat ze actief was in de springsport en dat ze verkocht is naar mensen in Brussel die gingen emigreren naar Italie.... en daar loopt mijn spoor dood...
Iemand ooit van Wijksweide Nerine gehoord?
Haar moeder is De Wijksweide Halesia en haar vader dus de bekende hengst El Beauty.
foto (als 3 jarige in +- 1992)
Afbeelding
Afbeelding

zie ook in mijn profiel: " vinos " , nog meerdere foto's van De Wijksweide Nerine via de link naar 'mijn album'.

Lijkt me kei leuk als iemand haar kent.
Groeten Maartje

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 14:48

je mag je topic pas na 1 maand een schopje omhoog geven.. Lachen
suc6 met de zoektocht!

emmynellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 15:43

hoi,
Ik lees nu je berichtje omdat ik ook op zoek was naar mn oude pony Wijksweide Nerine.
Mail me eens, want weet niet of je hierop nog reageeert, dan kunnen we wat info uitwisselen.
emmynellen106@hotmail.com

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 23:12

Hey wat leuk, ik heb je een E-mail verzonden!