Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

djuno schreef:mmmm....bij ons op stal staat sinds gisteren ene Julius...ruin...16 jaar...bles. Ben alleen niet zeker van 4 witte benen (en onze stal is in Drenthe).

marietje27 schreef:Op het stamboekpapier staat de naam Julius, de naam die ik hem had gegeven is volgens mij niet aan de handelaar doorgegeven dus die wist niet anders dan dat hij Julius heette. Het paard had een vrij lange rug. Hij was ook erg flegmatiek maar had wel een heel vriendelijk karakter.
Linksvoor had hij wit tot ongeveer een handbreedte boven de kogel, rechtsachter een wit voetje, de bles was niet erg breed en liep helemaal door tot bovenlip.
Helaas kan ik zelf geen foto plaatsen maar als jullie er een kunnen en mogen plaatsen zou het wel leuk zijn.
Met mij klikte het niet qua rijden dus ben erg benieuwd hoe het met verder gegaan is, anderen konden er wel goed mee rijden maar voor mij was hij te flegmatiek, was daarvoor volbloeds geweld.
Het zou best mogelijk zijn dat hij ergens in Drenthe zit.
Djuno bedankt voor je berichtje.
Zie dat je geen foto op pc hebt.... Ook niemand in de buurt die toevallig wel een foto heeft???
marietje27 schreef:BitchyWitchy bedankt, en Djuno volgens mij knap jij ook van nieuwsgierigheid.
Trouwens, lopen vond hij te vermoeiend maar kon enorm bokken.

Ik pb je even. Tanja schreef:Ik verwijder geen belangrijke berichten, dat moge duidelijk zijnIk pb je even.