Tussen de paarden of pony's starten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

QueenE

Tussen de paarden of pony's starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 19:37

Ik heb een E-Pony en wil binnenkort gaan starten. Maar omdat ik in November 17 word vroeg ik me af wat jullie zouden doen. Tussen de pony's of tussen de paarden starten? Omdat ik anders na een jaar weer moet veranderen en dan zowiezo tussen de paarden moet. Want ik ga dan niet mijn pony verkopen voor een paard Tong uitsteken Wat zouden jullie doen?

jacqii

Re: Tussen de paarden of pony's starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 19:44

Ik heb die keuze ook gehad ik heb zelf gekozen voor de paarden omdat er met de pony's niet overal gestart kan worden want daar heb je een speciale pony rubriek voor nodig die niet alle stallen hebben!

Ik hoop dat je er wat aan hebtt!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 20:32

Kijk maar eens in de paard en sport of er veel ponyconcoursen zijn in de buurt en of je daar 2 proeven kan starten. Ik heb eerst bij de pony's gereden en daarna verder gegaan met mijn pony bij de paarden. Op zich maakt het niet uit of je bij de pony's of paarden rijdt.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 06:02

Je zegt dat je dit jaar 17 wordt, nou dan mag je nog 2 jaar bij de pony's! (je mag het hele jaar dat je 18 wordt nog bij de pony's) Ik geloof dat ik dat zou doen, na 2 jaar kun je toch altijd nog bij de paarden starten. Suc6!

joske_vuran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 07:59

Dat is niet helemaal waar Alanta. Als zij in november 17 wordt, en dus in 2008 in november 18, dan zal zij 31 december 2008 moeten stoppen bij de pony's. Dat is dus nog een klein anderhalf jaar (voordat de startkaart er is en alles)

Ik zou eens op beide concoursen gaan kijken waar je je het best thuisvoelt. Ik heb ook pas de overstap gemaakt van pony's naar paarden met mijn pony en ik voel me eigenlijk veel beter thuis tussen de paarden en de 'volwassen' ruiters dan tussen allemaal die kinderen. Qua proeven en punten maakt het eigenlijk geen verschil. De sfeer is alleen wat anders op wedstrijd. Wat rustiger vind ik.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:35

Ga eerst lekker bij de pony`s zou ik zeggen, gezellig met leeftijdsgenoten enzo.
Overstappen naar de paarden is volgend jaar zo geregeld, mits je dit op tijd aan je vereniging doorgeeft natuurlijk Knipoog

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:41

Ik zou ook eerst een jaarje tussen de pony's gaan starten. Ik vond het tussen de pony toch wel net wat makkelijker dan tussen de paarden. De concurrentie ligt bij de pony's vaak ook lager. En de overstap naar de paarden is ook gemakkelijk gemaakt. Je moet alleen optijd aan de vereniging aangeven dat je nieuwe startkaart voor de paarden moet zijn.

jumpoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 12:55

Ik zou ook idd tussen de pony's starten

Lisa_vD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 12:57

Ik heb met die van mij eerst een jaartje bij de pony's gestart. Maar daar is ze te groot voor geworden en heb na iets meer dan een jaar me startkaart over laten zetten naar de paarden. Je hoeft dan alleen een nieuwe startkaart aan te vragen, je winstpunten blijven gewoon Lachen

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 13:08

Dan word het denk ik toch tussen de pony's Knipoog
Zal eens even bellen met de vereniging wat zei ervan zeggen.

HENIEEJJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 17:03

kben het met QueenE eens;)