Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
broekspijp oprollen en kijken of er een behulpzaam iemand stopt om je te helpen
Valina schreef:Niet alle trailers hebben een reserveband aan de (zijkant van de) trailer zitten.
Dus dan moet je wel alternatief vervoer regelen denk ik ja.
Richtje schreef:Ik heb wel een reservewiel, maar volgens mij heb je die ook niet zo maar even gewisseld langs de kant van de weg
]
mirgino schreef:Richtje schreef:Ik heb wel een reservewiel, maar volgens mij heb je die ook niet zo maar even gewisseld langs de kant van de weg
helemaal niet als je alleen op pad bent, je paard moet uit de trailer en dan opkrikken.............
tja ik bel wel naar huis en dan regelen ze maar wat,of bel naar stal als het een beetje in de buurt is en dan hopen dat de stalhouder zijn trailer erachter wil hangen en mij op wil halen
of een stalgenoot bellen[ moet je wel hun telnr hebben]
en anders als je het helemaal niet meer weet ,gewoon 112 en dan op hulp wachten

Falona schreef:ANWB wil ook wel eens behulpzaam zijn in het wisselen van een band... (en je auto beschikt waarschijnlijk wel over een krik oid)
Dees schreef:Nou, daar zeg je me wat..
Dan heb ik iig wel een groot probleem.
Geen reserveband bij me, geen ANWB-lid, geen handige vent mee vaak...
Dat wordt een vriendin bellen om het paard op te halen en voor de trailer een plaatselijke autoboer. Uiteindelijk gaat het wel goedkomen hoor, maar sjemig... wat een stress. Hoop dat ik het nog lange niet hoef mee te maken.
wel een goed idee
ik nogal regelmatig naar Gelderland met de trailer in m`n uppie