alvast bedankt
.. ooh jaa... let niet op mijn schrijfstijl, heb een heel verhaal getypt voor bijna niks
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.. ooh jaa... let niet op mijn schrijfstijl, heb een heel verhaal getypt voor bijna niks
sjorsie schreef:ja hoor je mag gewoon met sporen starten in de B
dan kan ik mijn laatste wp's halenb met sporen..
, als ik weer bgein over een maandje ongeveer dan bel ik ook nog wel even met de KNHS

Moirsa schreef:waarom zijn zwarte plastic sporen niet toegestaan?

sjorsie schreef:Moirsa schreef:waarom zijn zwarte plastic sporen niet toegestaan?
die zou je kunnen slijpen totdat het sateprikkers zijn, ja echt zulke zieke mensen heb je
oja, daar had ik niet aangedacht.. wat een gekken,, maar je kan ijzeren toch ook slijpen of is dat beter zichtbaar? sjorsie schreef:de meeste sporen zij wel toegestaan hoor, alleen geen zwarte plastic sporen en van die hele scherpe westernsporen, maar stompe/knopspoortjes is geen probleem, ik neem aan dat je die hebt?

, en bij de pony's is het toegestaan stompe of knopspoortjes te gebruiken, daar ben ik mee door de war geraakt
Rooos_ schreef:sjorsie schreef:de meeste sporen zij wel toegestaan hoor, alleen geen zwarte plastic sporen en van die hele scherpe westernsporen, maar stompe/knopspoortjes is geen probleem, ik neem aan dat je die hebt?
ik heb net even in het disiplineregelement gekeken en daar staat:
In de klasse B en L is het toegestaan sporen te dragen, ook zwart hard plastic sporen met stompe kant, Ijzeren sporen met Tandjes ( indien de tandjes draaien) en ijzeren sporen met in het midden naar boven of recht gebogen...
dus het mag wel

OoappeloO schreef:en punt 2, waarom bewerk je je bericht zo vaak..?
Is voor mensen zoals jou die erin trappen