Groeten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Groeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 20:51

Doei!
Ik zat eens te kijken op http://www.dressuurproeven.nl , en ik zag in de B-proeven dat er niet meer gegroet werd bij binnenkomst Verward
Of ben ik mis?Moet dat wel maar staat dat er niet ? Ik snap het even niet meer *LOL*

lascolover

Re: Groeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 20:51

nee je hoeft niet meer te groeten met binnekomen..

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 20:52

Klopt ja, de proeven zijn veranderd

sas_dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 20:52

nee, dat hoeft niet meer met de nieuwe proeven Knipoog in de L2 moet je over de middellijn binnenkomen en pas vanaf de M1 moet je weer halthouden en groeten geloof ik Knipoog

idooltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 20:53

ja inderdaad je hoeft alleen maarop het einde te groetenpasin m1 groeten ,, heel raar vind ik zelf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 20:55

Inderdaad zeg Clown Nou ja, bedankt!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 20:55

sas_dancer schreef:
nee, dat hoeft niet meer met de nieuwe proeven Knipoog in de L2 moet je over de middellijn binnenkomen en pas vanaf de M1 moet je weer halthouden en groeten geloof ik Knipoog

wat is dat voor vreemd systeem? Nagelbijten / Gniffelen Ik vind het ergens 'erbij horen' dat je de jury groet voor je begint met je proef? Zag/zie dat altijd als een vorm van respect eigenlijk... Nagelbijten / Gniffelen

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 21:59

ik ben het met jullie eens, maar snap wel de reden dat het uit de proeven is gehaald.
bij veel mensen gaf het binnenkomen eenorme spanning, recht op de jury af, niet slingeren, halt houden, niet scheef staan, stil blijven staan, 1 hand los, nog stilstaan, teugels weer pakken, recht wegrijden en dit alles heel ontspannen.

ik kan je vertellen, en de meeste zullen het wel met me eens zijn, dat dit 1 van de moeilijkste oefeningen is in de b en ook misschien nog wel van de L.
het geeft vaak zoveel spanneing, iedereen wil het goed doen, je bent toch aL ZENUWACHTIG en als het dan niet helemaal lukt, neem je het de hele proef mee, en de jury heeft al een oordeel gevestigd, al hoord dit niet, maar in praktijk is het helaas soms wel zo.
dus nu bouwen ze het rustig op, in de L2 over de middelijn en in het M zoals het was.

maar ik blijf het ook raar vinden, zowel om te doen als om te zien, is net of je wat mist.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 22:40

Nee, dat is eruit gehaald sinds de nieuwe proeven.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 22:40

Is al een tijd zo,...

nikita_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 22:42

oh nou snap ik het! was laatst mee op concour en mistte het gewoon echt! snap het verhaal van Nuka ook wel, maar vind het er toch echt gewoon bij horen Lachen

Amberrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 20:33

Jaa, de proeven zijn veranderd. Ik vind het zelf ook heel raar. Ik had ook een keer gehoord dat er iemand al begonnen was met haar proef en de jury had het nog niet door.. Vet vaag

Nicoleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 05:59

Haha, Amber .. Sigaar
Ja, klopt de proeven zijn veranderd. Ik vind het eigenlijk wel makkelijker zo. Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:11

nikita_love schreef:
oh nou snap ik het! was laatst mee op concour en mistte het gewoon echt! snap het verhaal van Nuka ook wel, maar vind het er toch echt gewoon bij horen Lachen

vind ik ook. Vandaag met een nederlands meisje gepraat dat nu hier (belgie) rijd. Ook zij dacht er over zoalsik, ik vind het groeten een teken van respect naar de jury toe, je vraagt bij het groeten of hij je proef wil jureren (bij wijze van spreken) en bij het afgroeten bedank je hem dat hij gejureerd heeft. Zou het niet leuk vinden als ze het hier uit de proeven haalde Zelfs respectloos, maak het dan zo dat je wel moet groeten maar er bv geen punten op staan.