Vragen over lidmaatschap van KNHS

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sharay

Vragen over lidmaatschap van KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 15:47

Hallo,

ik wil in september met me paard starten bij een wedstrijd van de KNHS
ik ga 9 september me ruiterbewijs halen.
alleen dan weet ik niet of ik me moet inschrijven op de knhs site of dat als ik me ruiterbewijs haal dat ik dan automatisch lid ben van de knhs
want op de site staat;

Wil je lid worden van de KNHS? Dat kan! Je kunt op verschillende manieren lid worden van de KNHS, ofwel via een KNHS rij- of menvereniging of ponyclub, ofwel via de KNHS Recreatiesportvereniging. Wanneer je een Ruiterbewijs, Koetsierbewijs of Ruiterpaspoort hebt, ben je automatisch lid van de KNHS Recreatiesportvereniging en dus van de KNHS. Meer informatie over de verschillende lidmaatschappen vind je hieronder.

kan ik hier uit concluderen dat als k me ruiterbewijs heb gewoon lid ben van de knhs dus kan starten 16 september bij een wedstrijd van de KNHS?
hoop dat iemand me even verder kan helpen..
groetjes Sharay

Joica

Re: Vragen over lidmaatschap van KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 18:57

je moet wel een startkaart aanvragen, dat doe je weer via een vereniging of ponyclub Knipoog

Marieke_K

Re: Vragen over lidmaatschap van KNHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 09:53

Zoals Joica al aangeeft moet je een startkaart aanvragen zodat ook je pony/paard geregistreerd wordt bij de KNHS. Dan ontvang je ook coupons die je moet insturen voor de wedstrijd.

Je bent wel lid van de KNHS, maar niet startgerechtigd op dit moment.