Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. 

doom schreef:idd tape om peesbeschermers heen doen zodat je ze niet verliest ..!
GEEN bandages om doen ..!! want diet zakken af ik in het water en is dus levensgevaarlijk .
en pas op voor honden en kuilen in het zand !
succes is erg leuk !
izzy1985 schreef:doom schreef:idd tape om peesbeschermers heen doen zodat je ze niet verliest ..!
GEEN bandages om doen ..!! want diet zakken af ik in het water en is dus levensgevaarlijk .
en pas op voor honden en kuilen in het zand !
succes is erg leuk !
Haha wat een grap! Wie doet er nou bandages om bij een trekpaard??? Peesjes ok, als ze echt nodig zijn...
Sorry, moest even lachen...
izzy1985 schreef:Waarom stom? Ik ken Duhelo en ik weet dat het een trekpaard is...
Ik zeik je er niet om af hoor, het had idd een ander koudbloedig iets kunnen zijn....
Maar mijn gedachte van trekpaard en bandages...ja daar moest ik om lachen!!
stalnijmegen schreef:gewoon je paard vertrouwen.. valt me op bij veel wind dat ze wel wat frisser zijn!!
ene als je in de duinen komt..LET DAN OP TEKEN!!!!!!!!!!
die van mij had er na een weekendje strand wel zo een 80 op haar benen zitten.. Dit is goed te verhelpen met frontline voor honden of imeverol wat eigenlijk is voor de behandeling van schimmel