Petrie Perfect HELP

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Salama

Petrie Perfect HELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 09:59

ik heb sinds Nou, eeuuhhmmm 4 maanden leren petrie laarzen Model Perfect... Maar ik heb er nu ongeveer 15x mee gereden en ze zijn HELEMAAL KAPOT, ben er erg zuinig op geweest en dan laat die *^&#^( coating aan de binnen&buitenkant los,
er zitten hele grote rimpels aan de buitenkant(net alsof de coating helemaal verschoven is) en ook lelijke kale plekken... Het is echt te lelijk voor woorden en mijn moeder zei ''Tsja, eigen schuld'' maar wat moet ik nu doen?? Zal het mogelijk zijn om er een nieuw laagje (coating) op te laten doen ofzo??
Help me!

Groetjes,
Carina

Ps. Heb geen foto, camera is dood

mickey1989

Re: Petrie Perfect HELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 10:00

Teruggaan naar de winkel, petrie perfect staat erom bekend dat ze gauw kapot gaan...

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 10:00

Ja, maar de bon is al weggedooid Stom,Stom Verdrietig

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 10:01

niet met pin betaald oid? kan je nl hetz afschrift laten zien
en kan net zo goed proberen, mss herkennen ze je nog wel

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 10:02

SimmieHVJ schreef:
Ja, maar de bon is al weggedooid Stom,Stom Verdrietig

Dat is inderdaad niet slim nee, maar als ik jou was zou ik er toch mee teruggaan wellicht kunnen ze nog iets voor je doen. Die laarzen zijn te duur om ze nu maar in de schuur te laten staan.

Lynn_Nikita schreef:
niet met pin betaald oid? kan je nl hetz afschrift laten zien
en kan net zo goed proberen, mss herkennen ze je nog wel

Idd

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 10:02

Nee geen pin :| Nagelbijten / Gniffelen

Uno5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 10:02

Ik zou gewoon contact opnemen met Petrie of de ruitersportzaak waar je ze hebt gekocht.
Het probleem voorleggen en kijken of ze het voor je op kunnen lossen.

Lijkt me niet echt normaal dat het na 15x gebruiken al los laat.
Ik heb zelf de Anky versie maar ik heb nergens problemen mee.

Succes ermee!!

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 10:03

ik zou idd terug naar de winkel gaan, ik weet niet of je vaker ind e winkel komt. anders even een bewijsje zoeken dat je het daar hebt gekocht. want zo veel schade is toch te gek voor woorden Knipoog

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 10:03

Nou ja, ik rij er gewoon mee (ik schaam me dood op concours maar oke Tong uitsteken) en hoop maar dat niemand er iets van zegt...

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 10:04

Sja, heb ze in een andere ''onbekende'' winkel gekocht... Misschien willen me ouders mij toch matsen Lachen

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 10:09

Ik zou het er niet bij laten als ik jou was.... zonde van je geld. Je kunt het altijd proberen dus ga gewoon terug Knipoog

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 10:11

Ja, het is idd niet normaal dat het zo snel kapot gaat Verdrietig Maar ik geef toe, ze zitten wel lekker

miesjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 16:36

het is natuurlijk niet slim geweest om de bon weg te gooien, daar heb ik ok van geleerd, want bij mijn Petrie Perfect laarzen, viel de hak eraf na 2 weken, ik trug gestuurd en de hak was er weer op gezet, met dit, heb ik geleerd dat je de bon niet moet weggooien

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 16:37

welke winkel heb je het gekocht? als het de divoza is staat het gewoon in het systeem. ook mijn zusje heeft dit. alweer de 2e keer (nooit laarzen kopen met coiting!) en weer gaan ze terug. ze heeft nu in een aanbieding kalfsleren cavallo laarzen voor 100 euro gekocht, de kans is groot dat die niet zomaar kapot zijn Knipoog

Afine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 16:40

Ik zou het er ook neit bij laten zitten,gewoon contact opnemen met de winkel en het merk zelf,en dan kijken wat ze kunnen doen voor je.

Lisa_vD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 16:46

Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel.
Waar heb je ze gekocht? Mij zijn ze toen afgeraden, omdat de laarzen van lelijk leer zijn gemaakt en daar een laagje over heen is gespoten zodat ze weer mooi lijken. Als er een scheurtje in dat laagje zou komen, zou die gaan loslaten. Tot gevolg, lelijke laarzen.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 17:31

bij mijn zusje liet de laag gewoon zomaar los, zonder dat er een scheurtje in kwam! ze begonnen al over beugelriemen erop of eronder Sigaar nou een laars hoort daar gewoon tegen te kunnen, en daar betaal je dan 200 euro voor! vind ik wel dat je een goede laars daarvoor mag krijgen Nors opkijken Rolleyes. en ik blijf ook vinden bij de petrie dat de laarzen erg hard zijn. ik heb dezelfde maat als mijn zusje maar door die hardheid kwam ik er gewoon niet in!

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 17:36

Je hoort zoveel slechte verhalen over petrie echt verschrikkelijk veel, dat is dus de reden dat ik nooit maar dan ook echt nooit iets van petrie ga kopen. ik zou het hier niet bij laten zitten, gewoon naar de winkel gaan.

kristel1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:09

Inderdaad veel slechte verhalen over Petrie Perfect! Ik heb ze zelf ook en ook niet echt tevreden over, ook allemaal plekjes wat inderdaad die coating is die loslaat... Boos! maar goed ik heb ze nu 4 jaar en zodra ik weer eens een nieuwe paar lederen laarzen neem, die dus niet meer!
Ze hebben me trouwens al meer gekost want, heb ze ooit op laten rekken omdat ze toch wel erg strak zaten, een keer een stuk aan de acherkant laten uitsnijden omdat ik enorm blauwe plekken kreeg in mijn knieholtes en uiteindelijk een rits aan de achterkant in laten zetten en toen zaten ze pas lekker... Haha!

En Carina, ik zou zeker te weten terug gaan naar de winkel waar je de laarzen vandaan hebt, gewoon proberen ook al heb je geen aankoopbon meer. Na 15x dragen en dan al kapot is niet normaal! en sowieso ze horen gewoon een hele tijd mee te gaan, zeker voor het geld wat je ervoor neerlegd toch? mag je wel kwaliteit verwachten vind ik! Nee de petrie perfect is NIET zo ''perfect'' volgens velen Knipoog Groetjes, kristel

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:13

De Petrie perfect mag je ook niet als een lederen laars bekijken.
Ik ben zelf bij Petrie geweest en de Petrie Perfect word door hun afgeraden als mensen meer dan 1x per week rijden.
Waarom ruitersportzaken dit niet verder vertellen is mij een raadsel Verward

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:15

Die van mij zijn al 10 jaar en ik rij er elke dag mee!

kristel1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:44

Niet zien als lederen laars??
Ze zijn van kalfsleder gemaakt Verward
Ook vreemd inderdaad dat er dan aangeraden word de laarzen beter niet meer dan 1x per week te gebruiken, daar koop je toch geen laarzen voor! Tja...

_Susan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:07

Jullie hebben het toch over de goedkoopste uitvoering van de Petrie laars, of heb ik het mis Verward

Want als dat zo is, is het een rubber laars met een soort van leerlaagje erover heen, tenmiste dat heb ik uit verhaal begrepen.

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:14

als je laarzen hebt gekocht van Petrie, sta je in het bestand van Petrie.

aan de hand van de code binnen in de laars kunnen ze aflezen aan wie de laarzen zijn verkocht.

gewoon lekker mee teruggaan dus Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:16

Ik heb deze (PP) nu 1 jaar en (nog) helemaal geen last van de coating.. enige is de enorme hardheid/stugheid van de laars. Mijn volgende worden om die reden geen Petrie Perfects meer.

Na 15 x rijden en dan zulke problemen..? ik zou even terug gaan... ondanks je geen bon hebt.. niet geschoten is altijd mis en wie weet dat de service van Petrie beter is dan de laarzen die ze geleverd hebben Knipoog