ruiterweekend manege de boschhoeve

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lorelei

ruiterweekend manege de boschhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 09:57

hallo,

volgend weekend ga ik met mijn vriendin op ruiterweekend bij manege de boschhoeve in Soerendonk.

nu vraag ik me af of daar al mensen van jullie zijn geweest,en hoe het weekend is?

graag hoor ik jullie ervaringen!

lorelei

Re: ruiterweekend manege de boschhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 17:26

niemand die hier een keer is geweest?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:29

Nee, ik heb er 40 jaar om de hoek gewoont, als ik daar wilde rijden, dan deed ik dat gewoon Haha!
Het was altijd een aardige lokatie (alsweer 5 jaar geleden dat ik er geweest ben). Nadeel is dat je een stukkie langs de weg moet voor je het bos in kan. Niet schokkend vervelend of zo, maar wel jammer.
Daarnaast was het daar vaak vergeven van de dazen in deze tijd, neem dus iets mee om die van je lijf te houden. Voor de rest veel plezier, het is een mooi gebied om te rijden.

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:06

Hoi, ik ben er op mn 14e op ponykamp geweest! Ik heb het er erg naar mn zin gehad. Er zijn daar veel paarden en pony's en best leuke, ook veel Friezen. En de meesten zijn niet van die automatische beetjes, je moet er wel lekker aan rijden Knipoog Wie er allemaal nog zijn van de begeleiding weet ik niet, maar de meesten waren wel aardig daar. De omgeving is erg mooi.

Ik vond het toen alleen jammer dat we in het bos niet in galop gingen. Er waren toen ook veel jongere meiden, of ruiters met moeilijke pony's en volgens mij vond de leiding het niet verantwoord om dan te galopperen. Ik hoop dat ze de groepen nu beter op ervaring indelen. Verder vond ik het er erg leuk! Het is misschien handig om iets mee te nemen tegen horzels en dazen, want die zaten er inderdaad veel, zoals ikke al zei.

Manonnetjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:15

Ik ben er op cursus geweest voor mijn koetsiers bewijs enkel span. Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad.

marimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:24

ik ben er 7 jaar geleden op vakantie geweest en heb t er erg naar mijn zin gehad

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:33

ik heb mijn pony daar gekocht (zie profiel) heb het daar toen ook naar mijn zin gehad, hoewel ik er niet zomaar weer een paard zou kopen. Sommige paarden waren in het bos nogal vervelend, maar er lopen ook echt hele leuke paardjes tussen.

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 17:52

zo te horen is het daar wel leuk,rij je daar ook met de paarden door het water?

Mandy30

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 22:04

Ja, je kunt daar ook in het water met de paarden. Vaak gaan we aan het einde van een buitenrit even door een klein vennetje wat vlakbij de manege ligt. Maar er is ook een zwemvijver bij de manege zelf van ongeveer 1.60 meter diep, waar we vaak als het goed weer is echt in gaan zwemmen met paarden. Echt heel leuk!! Alleen een hofdstel om en dan in je badpak of oude kleding en zwemmen maar. (Wel oude schoenen ofzo meenemen, want die moet je toch wel aan hebben voor het geval er een paard op je tenen zou gaan staan). Ik ben trouwens een van de personen die vaak weekendritten begeleid daar, dus als je nog meer wilt weten dan roep je maar.

MerelXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 20:18

ik ga er zondag op ponykamp Haha!
kan iemand me wat vertellen over de paardjes die er zijn?
en gaan er nog meer mensen zondag (8 juli)

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 20:31

ik ga alleen het weekend!

vrijdag t/m zondag

PartOulOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 12:53

gaan er nog bokkers op ponykamp hierheen in de week van 19 augustus? Ik ben er dan ook namelijk en ga voor de 1e keer, ben met pannekoekenrit geweest en vond het er leuk uitzien, wel een beetje rommelig maar ja dat mag de pret niet drukken toch? Haha!

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:15

Heb er vaak positieve verhalen over gehoord. Kom ze vaak tegen als ze buiten aan het rijden zijn.
Ga deze topic volgen kijken wie welke dagen gaan, miss kom ik jullie in het bos nog wel tegen.

ben makkelijk te herkennen, kijk maar eens in mijn profiel.. Lachen