Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Doe ik ook
Anders meurt je paard ook de pan uit. Plus ik geef haar knoflook poeder door haar eten.
). Ik gebruikte Zedan (met citronella) en dat was een van de weinige die hielp tegen vliegen en dazen bij mijn paard dus ik baal ook als een stekker dat die niet meer verkocht mogen worden.

ikkemetwikke schreef:waarom mag het eigelijk niet meer verkocht worden?
ik heb nog pure citronella olie staan(van kruitvat idd.) maar als het kankerverwekkend is oid,ga ik het niet meer gebruiken.
Cassidy schreef:Sind Citronella niet meer gebruikt mag worden bij de vliegenspray's, zijn veel fabrikanten overgestapt op het gebruik van hersthoornolie in hun vliegenspray's. Ik kan tegen veel geurtjes, maar van de geur van hertshoornolie ga ik zowat over mijn nek. Ben ik nu de enige die daar last van heeft? Als er bij ons op stal links en rechts royaal van vliegenspray met die troep er doorheen gebruik gemaakt wordt kan ik niet anders dan zowat kokhalzend te vluchten.
Mogen we alsjeblieft die Citronella terug?

_Gabriellexx schreef:ohh de vliegenspray van Bremsen bremse hoor je veel positieve dingen over hij is wel beetje prijzig maar het helpt super en je heb per x maar een beetje nodig