Ik heb al eerder een berichtje geplaatst dat ik op zoek was naar de eigenaar van Igor. Nu heb ik eindelijk een adres maar deze eigenaar lijkt niks te willen beantwoorden. Daarom ben ik niet alleen op zoek naar de eigenaar maar ook anders eventueel naar mensen die in de buurt van eksel(belgie) wonen en hem misschien gezien hebben.
Donderdag 7 juni 2007 is Igor opgehaald en naar Belgie gebracht naar zijn oude/nieuwe eigenaar die hem graag terug wilde. Helaas kon ik niet op tijd zijn om erbij te zijn als die werd opgehaald, en dan nog.. zou jij het kunnen als je je (verzorg)pony zag wegrijden, wetend dat je hem misschien nooit meer zou zien?
De nieuwe eigenaar had beloofd wat te laten horen wanneer ze veilig en al waren aangekomen, want het was toch wel een hele rit naar Belgie (hier prov. utrecht) hier hebben we echter niks meer van gehoord. Het is overigens niet uitgesloten dat we afwezig waren toen die belde, maar hier geloof ik niet zo in. Erg raar is het ook dat die de brief die ik schreef niet beantwoorde.
alle gegevens van Igor zijn mogelijk op aanvraag.
de naam en het adres van de nieuwe eigenaar zijn ook mogelijk op aanvraag.
Verder is igor een fjordenruin met lange manen van 12 jaar oud. Hieronder staan enkele foto's.