Hoe vouwen jullie je plastron

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HorseMoments

Hoe vouwen jullie je plastron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 11:24

Ik heb altijd een plastron gehad met klitteband, maar heb er nu een gekocht die je zelf moet vouwen, omdat ik van mening ben dat die wel mooier zit. Alleen nu krijg ik hem niet zo mooi gevouwen. Ik heb al op de anky site de aanwijzingen geprobeerd te volgen, maar ik krijg het nog niet voor elkaar. Heeft iemand tips?

Bandos

Re: Hoe vouwen jullie je plastron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 11:32

Een paar maanden geleden heeft in het maandblad BIT een artikel gestaan over hoe een plastron te vouwen.Dit werd heel duidelijk voorgedaan door Imke Schellekens-Bartels,stap voor stap.Helaas heb ik dat nummer uitgeleend en nooit terug gezien.Maar misschien is er wel hier op Bokt iemand zo vriendelijk om dit bewuste nummer jou toe te sturen.Ik wens je heel veel succes.. Pling .

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 14:48

Ik laat hem door mijn moeder ( Clown ) opstrijken en dan staat 'ie heel mooi bol Lachen Ik haal hem door het lusje, dan zet ik m bol en klik m vast met mijn uh Tong uitsteken Hoe heet zo'n ding..Speldje? Lachen

xxx

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 14:49

Stravero schreef:
Ik laat hem door mijn moeder ( Clown ) opstrijken en dan staat 'ie heel mooi bol Lachen Ik haal hem door het lusje, dan zet ik m bol en klik m vast met mijn uh Tong uitsteken Hoe heet zo'n ding..Speldje? Lachen

xxx

plastronspeld Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 14:50

Uh, niet.. Ik kan dat niet, ik laat dat doen *LOL*
Als je op google zoekt naar plastron, kom je wat afbeeldingen tegen, waar in het beschreven staat met stappen (En tekeningen)

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 16:39

Zazoe schreef:
Uh, niet.. Ik kan dat niet, ik laat dat doen *LOL*
Als je op google zoekt naar plastron, kom je wat afbeeldingen tegen, waar in het beschreven staat met stappen (En tekeningen)

Heb jij toevallig een link, heb al gezocht maar kan het niet vinden. Ik heb het btw niet over een plastron met klitteband. Maar een plastron die uit een stuk bestaat en je dus zelf om moet doen en vouwen. Alvast bedankt voor alle reacties.

malu_tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 12:55

als je niet goed weet hoe je een plastron moet vouwen dan kan je een plastron kopen met klitteband aan de achterkant, je hoeft het dus alleen maar vast te maken en hij zit gelijk goed!!:D

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 12:56

Ik heb er ook een met klitteband!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 12:58

@malu_tinka
In de beginpost staat duidelijk dat ze net een nieuwe heeft omdat ze die met klitteband minder mooi vind.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 12:59

Afbeelding

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 17:16

*stipje

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 17:49

Maar zoals het op die afbeelding staat beschreven krijg je nog niet echt een mooie plastron. Je kan het beste stap 1 doen, dan dat ding om je nek doen. Daarna haal je de uiteindes (A en B) gewoon een keer over elkaar heen en dan strijk je het als het ware omhoog. Wanneer het dan omhoog gestreken is, doe je er die speld doorheen en dan heb je een mooie plastron!

bonanzaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 06:59

talented schreef:
Maar zoals het op die afbeelding staat beschreven krijg je nog niet echt een mooie plastron. Je kan het beste stap 1 doen, dan dat ding om je nek doen. Daarna haal je de uiteindes (A en B) gewoon een keer over elkaar heen en dan strijk je het als het ware omhoog. Wanneer het dan omhoog gestreken is, doe je er die speld doorheen en dan heb je een mooie plastron!

Het is gewoon ff een kwestie van oefenen thuis voor de spiegel, dan kun je t daarna in de spiegel van de auto ook.. Het is echt niet zo moeilijk als jullie denken..