Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nooit niks mee gehad! Is nog als nieuw 
ikke schreef:Gewoon een rotte trailer kopen, dan weet je tenminste op voorhand dat alles opnieuw moet en dan heb je daarna ook wel een beter dan nieuwe trailer. Je moet wel de handigheid en het lef hebben om zo'n ding uit elkaar te schroeven, maar ach, na twee Land Rovers is zo'n trailer natuurlijk kippetje-eitje.
(moet ik eerlijk zeggen dat ik met die tweede trailer nog maar 1 keer op pad ben geweest
).
. Als je een goedkope tweedehandstrailer ziet dan is het vrijwel altijd een opknappertje of is er zoveel mee mis dat je er alsnog niet veilig een paard in wil vervoeren. cissy schreef:yep, hier ervaringsdeskundige, helaas...
heb een 2e hands trailer gekocht met metalen schopschotten, is nagekeken en gekeurd. Toen ik echter de schotten eraf wilde hebben (omdat ze begonnen te roesten en beschadigd waren en ik de trailer van binnen wit wilde schilderen) kwam er de nodige rommel en rottigheid achter vandaan.
Blijkt dat de vorige eigenaren de trailer wel uitspoten maar de schopschotten niet verlijmd hadden, dus het water bleef er achter zitten en de hele wand was zacht daaronder. Aan de buitenkant kon je dat niet zien.
De hele trailer heb ik opnieuw op laten bouwen uit ander hout en de schotten vervangen door rubber en dat is verlijmd bij de dealer. Nu weer prima trailer!
Ik ben verhaal gaan halen bij de verkoper en die zei doodleuk: maar je moet die schotten er ook niet afhalen.... en was nog soort verontwaardigd ook.