Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. geef dat liever uit aan iets dat écht zinvol is. want een zadel van 1000 euro is gewoon écht beter dan een zadel van 300 euro. en bij een cap betwijfel ik of het daadwerkelijk béter is. ja mischien ventileerd het wat beter, en is de pasvorm iets mooier. maar verder? Li_lee_yang schreef:ik was ook op zoek naar een cap en zag er gister een van 1200 euro ofso. daar kan je potver een paard van kopen!

Marleen_ schreef:Het spijt me maar 300 euro vind ik echt te belachelijk voor worden, het is for your own safety, maar met een cap van 70 euro ben je net zo goed beschermd als met een cap van 300 euro, dus mij zie je echt niet met cap op mijn kop die duurder dan 70 euro is, dat vind ik al super veel geld!
.L_iek schreef:Pikeur GPA high lite (art.no.: 30209)
exclusieve helm uit 100% carbon
11x sterker en 10x lichter dan staal
handgemaakt
afgewerkt met hoogwaardig leder
wordt geleverd in GPA hoedenkoffer
€ 1329.96
Kilian schreef:Marleen_ schreef:Het spijt me maar 300 euro vind ik echt te belachelijk voor worden, het is for your own safety, maar met een cap van 70 euro ben je net zo goed beschermd als met een cap van 300 euro, dus mij zie je echt niet met cap op mijn kop die duurder dan 70 euro is, dat vind ik al super veel geld!
Ik zeg ook niet dat ze van 70 niet goed zijn.
Die Pikeur zat me gewoon beter.
En als die dan 300 kost. So be it. Liever passend (dus veilig) dan goedkoop!
_sjors_ schreef:L_iek schreef:Pikeur GPA high lite (art.no.: 30209)
exclusieve helm uit 100% carbon
11x sterker en 10x lichter dan staal
handgemaakt
afgewerkt met hoogwaardig leder
wordt geleverd in GPA hoedenkoffer
€ 1329.96
En als je er dan mee valt, zeker de volgende dag weer even een nieuwe kopen voor 1300 euries?
jiehaaa schreef:Er was een hele tijd terug een topic over de veiligheid en onveiligheid van caps, de GPA bleek niet zo heel erg geweldig.
Ik zal eens kijken of ik dat topic terug kan vinden.
_kevin_ schreef:Hetzelfde als met merkkleding;)
. opzich vreemd. aan sommige dingen geven wij heel veel geld uit, zoals een nieuw paard. maar als het gaat om kleren, dan moet het allemaal zo goedkoop mogelijk. zolang het er maar 'goed' uit ziet. zelfde geld voor rijkleding. mij niet gezien in een anky broek. gewoon een goedkope van 50 euro, die er toch netjes uit ziet met zitvlak en steekzakken
haha maar die van 70 bij horsepower in heino zijn echt mooi en zitten goed!
jiehaaa schreef:jiehaaa schreef:Er was een hele tijd terug een topic over de veiligheid en onveiligheid van caps, de GPA bleek niet zo heel erg geweldig.
Ik zal eens kijken of ik dat topic terug kan vinden.
Hier de link naar dat topic:
viewtopic.php?f=118&t=622360
Ging in eerste instantie over de Casco New Master maar uit onderzoek bleek dat er meer caps niet zo best uit de verf kwamen. De link naar het onderzoek werkt helaas niet meer (staat op blz. 2).
Li_lee_yang schreef:http://divoza.com/shop/a.visit/4682c6bf ... a8c064070f
€ 1329.96
ooh hij geeft alleen de link van divoza, maar hij staat iig op pagina 2 bij de caps