Paardrijbroek Nature

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nikita__

Paardrijbroek Nature

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 15:21

Hoi

Ik heb laatst van mijn moeder een rijbroek + sokken + shirt dat erbij hoort gekregen want ik was der toen helemaal verliefd op.
Maar nu ik hem af en toe aan heb denk ik dat ik voor paal sta en hij word snel vies en de vlekken gaan der oo niet goed uit.
Broek + sokken heb ik wel veel aan mar dt shirt enzo het hele setje nooit.

Ik had het misschien leuker gevonden als ik een verzorgpaard had met een bijpassend dekje ofzo.
En ik had liever dat fleece vest gehad achteraf.

En ik zie nu zoveel meisjes met andere leuke sejtes bruin met lichrtbuin ofzo en dat had ik dan liever gehad.

Ik weet niet echt wat het nut is van het Topic maar misschien dat sommige willen reageren ofzo.

gr Nikita

vuurneon

Re: Paardrijbroek Nature

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:42

Hmm die nature wordt inderdaad snel vies. Mijn broek is na 1 dag al klaar voor de wasmachine. Waarom zullen mensen je raar aankijken? ze weten toch dat je bij de paarden vies word?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:44

Gewoon wat vaker wassen Clown

Misschien kan je dat shirtje leuk met een andere rijbroek combineren?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:46

En bij de volgende aankoop misschien iets beter over de kleur nadenken?

Valiente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:38

..Ik kijk eerder vreemd op als iemand met een brandschone rijbroek rondloopt. Nagelbijten / Gniffelen

Wanneer je een lichter gekleurde rijbroek koopt weet je van te voren dat deze er sneller vies uitziet dan een donkergekleurde. Wanneer je dit, zoals in jouw geval, hinderlijk vind zou ik gewoon een ander kleurtje nemen. Knipoog

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:40

Nee joh, nature is een leuke kleur... En het is van deze collectie, dus voor lül lopen doe je niet. Haha!

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:44

Nee johh is juist super leuk dat je zo´n setje hebt! en wat maakt het uit dat je dekje er niet bij past? ik heb bijna bij geen een dekje bijpassende kleren alleen af en toe peesbeschermers maar vind alleen kleren die bij elkaar passen ook érg leuk.
en tja als je paardrijdt wordt je vies dus tja dan maar en broek met vlekken dat is echt niet raar.
(mijn beige broek is binnen 5 minuten al vies Tong uitsteken )

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:45

dat is de reden dat ik altijd in donkere kleuren loop Haha! ...maar maak je niet druk ...vies zijn en paarden horen nu eenmaal bij elkaar Ja
Ik kijk er altijd van op als iemand "spotless"op zijn paard zit....óf ze hebben zich omgekleed....óf ze parkeren zich op het paard en laten de rest van de zaken aan anderen over Tong uitsteken Neh...niet druk om maken,je zou eventueel als je je pony gaat poetsen even een broek eroverheen kunnen doen...dan blijf je netjes,maar een must vind ik het persoonlijk niet hoor Knipoog

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:45

mijn zus heeft 'm ook en die wordt ook snel vies ja. maar ze vind hem helemaal geweldig, en trouwens je kan die kleur groen ook combineren met dat lichte bruin hoor Knipoog

xxxxxx

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 18:24

alles wordt wel vies bij paarden maar ik zal gewoon kiezen waar je je pretig in voelt