Horseland Bilthoven, wat vindt jij ervan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Horseland Bilthoven, wat vindt jij ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 09:57

Ik wil graag een nieuwe jas hebben en ben van plan om zometeen naar Horseland in Bilthoven te gaan. Ik ben er vroeger weleens geweest en kan me herinneren dat het een vrij grote winkel is. Wat vindt jij ervan? Hebben ze een grote collectie? En het belangrijkste: verkopen ze veel jassen?

Sorenna

Re: Horseland Bilthoven, wat vindt jij ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:48

ik kom er regelmatig, het is een fijne winkel en idd ook best groot. Ze hebben er ook jassen en volgens mij aardig wat. Ze hebben er echt alles!

missK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 11:26

ja ze hebben aardig wat jassen idd. Goede service ook!

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 18:49

Hele fijne winkel! Ja

Redelijk grote winkel, met redelijk grote collectie. In ieder geval zijn ze heel klantvriendelijk en servicegericht. Succes met het vinden van een fijne jas!

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 19:05

vroeger was het een heel fijne zaak (heb er zelf een paar jaar gewerkt), maar het is overgenomen door Hypo(d)rama, en ik persoonlijk vind het sindsdien een stuk minder... ze hebben dus de Hypo-collectie, en niet heel veel meer dan dat.
service-gerichtheid ging na de overname ook erg achteruit; Hypo heeft gewoon heel stricte regeltjes (bijv. geen geld terug bij ruilen, maar tegoedbon die beperkt inwisselbaar is) en ik houd daar niet van.

mij zien ze er niet meer! voor een fijne winkel met goede service kan ik de Country Mill in Nijkerk van harte aanbevelen; ben er net voor 't eerst geweest en erg prettig geholpen! Ja

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 08:54

Voor mij is het trouwens wel een tijd geleden dat ik er geweest ben, maar vroeger was het echt een hele fijne winkel! Hoe het nu is (sinds die overname) weet ik niet.. (wist eerlijk gezegt niet eens dat hij overgenomen was..) Bloos