Verliespunt bij springen???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nikiet

Verliespunt bij springen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 13:37

hoi hoi,

Ik en mijn paardje maken morgen ons springdebuut. nu heb ik me heel stoer ingeschreven voor 2x een parcours in de B.
Ik dacht als het niet gaat dan gaat het niet. Maar nu vroeg ik me af of je ook verliespunt(en) kunt rijden. .en hoe gaat dit dan verder in zijn werk?

Alvast bedankt
Groetjes..

_Miss_X_

Re: Verliespunt bij springen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:40

je kan pas verliespunten rijden vanaf de L. Als je wordt uitgebeld (3x weigeren) krijg je 2 verliespunten. Die gaan dan van je winstpunten af. Als je geen winstpunten hebt (0) gaat het gewoon in de min, en als je -10 hebt moet je terug naar de B. In de B zelf kan je geen verliespunten rijden omdat er niets lager is dan de B. Hopelijk is het zo duidelijk

_Miss_X_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:41

succes nog trouwens morgen! Knipoog

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 13:42

het is nu een stuk duidelijker.. en daardoor een hoop minder stress morgen (hoop ik) ik weet nu in ieder geval dat het ook goed fout mag gaan (hahaha) zonder dat ik er op achter uit ga.. haha bedankt en ik laat wel weten hoe het is gegaan!!

sas_dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 13:42

_Miss_X_ schreef:
je kan pas verliespunten rijden vanaf de L. Als je wordt uitgebeld (3x weigeren) krijg je 2 verliespunten. Die gaan dan van je winstpunten af. Als je geen winstpunten hebt (0) gaat het gewoon in de min, en als je -10 hebt moet je terug naar de B. In de B zelf kan je geen verliespunten rijden omdat er niets lager is dan de B. Hopelijk is het zo duidelijk

helemaal mee eens Lachen succes idd Lachen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 16:54

Zie het disciplineregelement Springen op de site van de KNHS. Daarin kun je precies zien wanneer je verliespunten krijgt.