Wat vonden jullie van Concour Meerwijck 22,23,24 juni.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ClaHo

Wat vonden jullie van Concour Meerwijck 22,23,24 juni.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-07 11:46

Hallo Allemaal,

Afgelopen weekend hebben wij concour Meerwijck georganiseerd, dressuur, springen en shows. Ook dit jaar was dit weer een groot succes.
Als organisatie zouden wij graag van jullie willen horen wat jullie van het concour vonden!

Wat was er goed dit jaar en wat zouden jullie graag beter zien!

Alvast bedankt!!!!!

xmaaikex

Re: Wat vonden jullie van Concour Meerwijck 22,23,24 juni.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 14:40

ik vond het opzich wel een mooi concour met een mooie locatie
alleen de starttijden klopten niet , het was heel erg uitgelopen..
bij het springen waren daardoor de paarden er veel te vroeg en ik heb te lang ingereden.. er kwamen ook shows tussendoor en dat stond ook niet op de startlijst.
ik vond het wel mooi dat het 2 keer voor winstpunten was.

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:21

Ik heb dit jaar niet meegedaan maar vorig jaar wel en ben zondag nog wezen kijken bij iemand. Ik vind het een leuk concour alleen het losrijterrein vind ik echt veel te klein!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 20:53

Ik ben bijna jaarlijks op dit concour aanwezig en mijn feedback is:

1. het losrijgedeelte vind ik veel te klein. Daarnaast vind ik het storend dat er altijd vanalles omheen gebeurt. Vorig jaar bedacht iemand het stuk te sproeien terwijl er allerlei ruiters reden en dit jaar moesten een aantal mensen met belgen zonodig een stam uit de bossen sleuren.

2. Op zaterdag moest je in de L1 van het ene naar het andere veld. Volgens mij gaat daardoor een hoop tijd verloren.

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 20:57

Rhodos schreef:
Ik ben bijna jaarlijks op dit concour aanwezig en mijn feedback is:

1. het losrijgedeelte vind ik veel te klein. Daarnaast vind ik het storend dat er altijd vanalles omheen gebeurt. Vorig jaar bedacht iemand het stuk te sproeien terwijl er allerlei ruiters reden en dit jaar moesten een aantal mensen met belgen zonodig een stam uit de bossen sleuren.

2. Op zaterdag moest je in de L1 van het ene naar het andere veld. Volgens mij gaat daardoor een hoop tijd verloren.

Ja idd. Dat was ik vergeten te melden..Was vorig jaar ookal zo..
Posistief: De vliegenspray bij de ringmeester!

ClaHo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 13:35

Hartsikke bedankt voor deze nuttige Feedback. Dit zijn allemaal dingen waar we echt wat mee kunnen!!!

Wie heeft nog meer feedback????????

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 22:20

Ik vond het supergezellig. Ben het wel met Rhodos eens dat het inrijveld wat klein is. Helemaal als er ook nog aanspanningen rondrijden op het veld. Veel paarden waren daar angstig voor. Die van mij gelukkig niet, maar die kreeg hierdoor een ander paard op zijn achterbenen. Hij liep even onregelmatig, maar gelukkig niets aan de hand. Ik was wel even geschrokken.

Ik heb ook niet lang hoeven wachten op de punten en de prijsuitreiking. Moest als 1 van de laatsten in de L2.

Ik ben volgende keer weer van de partij.

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:13

Uiteraard was de Fjordenshow van Fjordano weer het hoogtepunt Haha! *LOL*
Ik heb zelf niet met het concours meegereden, dus zou daar zo niets van kunnen zeggen.

albertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 10:46

duurt wel heel erg lang voordat de uitslagen gepubliceerd worden!!!!!

Mananeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 10:45

Ga altijd heel graag naar Meerwijck Haha! . Fijne sfeer, goed terrein kortom dit staat elke jaar weer op de agenda. Maar inderdaad zou er iets kunnen worden gedaan aan 'communicatie'. Laat mensen weten wanneer prijsuitreikingen zijn. Het kan niet de bedoeling zijn dat ruiters ze verschrikkelijk lang moeten wachten op hun punten. Overigens was communicatie op achterste veld ook niet helemaal optimaal. De ringmeester daar wist niet wie in welke ring zat, de jury was een beetje de draad kwijt daardoor. Maar goed, dat kan altijd es gebeuren.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 10:51

Ik had me opgegeven voor de L2, maar kon niet mee doen omdat mijn oma overleden was. Ik hoorde dat er allemaal aanspanningen met friezen op het losrijterrein voor de dressuur rondreden. Achteraf ben ik dan blij dat ik niet kon, omdat mijn paard echt helemaal over de rooie raakt van zulke dingen. Evenals de belgen met boomstam. Als hij zulke dingen hoort of ziet dan gaat ie recht omhoog en houdt ie er ook niet meer mee op. Dit doet hij ook met aanspanningen.