Ik zag pas op marktplaats een foto van een paard met een halster waar een bit aanvast zat. Het leek alsof het een los bit iwas, wat je eraan kon vast klikken. Weet iemand waar je zo'n bit kan kopen?
Dat ken ik niet. Maar wat ik weleens doe, is met een longeerstukje (met 2 van die halen eraan) het bit vastzetten aan het halster. Gewoon aan beide kanten het haakje door de bitring en dan door het oogje van het halster. Maar ligt eraan waarvoor je het wilt gebruiken, want om te rijden is dit niet zo geschikt vind ik.
je hebt speciale endurance hoofdstellen. die zijn hoofstel en halster in 1. dus je hebt dan een halster waar je bakstukken en een bit en daar dus weer teugels aanvast kan maken.
Hey dank jullie allemaal Euhm nou het is voor ene vriendin van mij die een slechte arm heeft en haar, best wel sterke paard altijd met hoofdstel uit het land moet halen, omdat ze hem daar wel mee kan houden. Ik had haar 'vertelt' die van monty roberts te nemen, maar zag dus inderdaad die van libby's voorbij komen op een foto en vroeg me af wat dat voor iets was... Ik ga het aan haar melden! dus als ze interesse heeft hoor je het speedster!
Je kunt ook gewoon 2 karbijnhaakjes halen bij bijv. de welkoop en deze aan het halster vastmaken en hier het bit inklikken. Werkt ook super en is goedkoop voor deze oplossing.