Zijn er meer gedupeerden van de firma Huet Rijlaarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille0

Zijn er meer gedupeerden van de firma Huet Rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 10:16

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar mensen die net als mij rijlaarzen hebben besteld bij Huet rijlaarzen en hier niet tevreden over zijn Verdrietig .

Ik heb rijlaarzen besteld en die zouden precies zo worden als ik had uitgelegd, helemaal op maat gemaakt (petrie polo maar dan huismerk). Het zou acht weken duren en het duurde al 10 weken Slapen . Toen ik ze op ging halen bleken de laarzen helemaal niet zo te zijn als hij had gezegd en zaten ze ook helemaal nog niet goed Boos! . En dat noemen ze dan op maat maken. Voor de tweede keer er weer naartoe. Hadden ze ze aangepast, maar daar zijn ze niet mooier door geworden en ik kreeg ze ook niet meer aan. Opgerekt en toen zaten ze wel redelijk. Hij zei dat ik ze nu gewoon aan kon, maar thuis aangekomen kon ik de laarzen niet meer aan. Ik ging ze toen nogmaals bekijken in het licht en toen zag ik de slechte afwerking. Stiksels overal slingerend aangebracht, gespen scheef vastgezet, ritsen scheef, scheur in het lipje over de rits heeft hij later gemaakt nu is de ene lip glimmend en de andere dof, berlijn zit scheef, als je de laars aan hebt zie je dat de binnenkant is afgewerkt met wit i.p.v. zwart. Misschien ben ik nog wel meer dingen vergeten te vermelden, maar dit zijn al een aantal dingen.

Mijn vriendin heeft in 2 paar laarzen ritsen laten zetten, nou om het maar even grof te zeggen een kind van 4 kan het nog netter. Allemaal slingerend stiksel.

Toen ik bij hem in de winkel was, kwam er een meisje haar laarzen halen hier had ze ritsen in laten zetten. Eerst kreeg ze al een verkeerd paar laarzen, waarop zij 2-maal moest aangeven dat het niet haar laarzen waren. Toen ze ging passen bleek ook de rits aan de onderkant al los te zijn. Ook weer terug om te maken.

Ik hoop dat er meerdere mensen zijn die dit hebben meegemaakt. Ik belde hem namelijk op om dingen te bespreken en toen gooide hij de telefoon erop dus ik wil nu eigenlijk andere stappen ondernemen. Eerst een brief schrijven en wachten op reactie en anders andere stappen. Het is namelijk niet normaal als je laarzen van € 250,- koopt ze er niet netjes afgewerkt uitzien. Het is toch bijna 600 gulden.

Laat je reacties achter!!!! Knipoog

IngeK

Re: Zijn er meer gedupeerden van de firma Huet Rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 10:26

Je hebt groot gelijk Mireille! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar dit kan toch niet? Zou er idd maar werk van maken...

Mireille0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 10:28

Hoi Inge,

Nee dat vond ik ook niet en daarom heb ik dit bericht geplaatst. Hopen dat er nog meer mensen dezelfde ervaring als mij hebben.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 10:30

Als je niet tevreden bent moet je er inderdaad werk van maken.
Ik heb zelf zes jaar geleden ook laarzen daar gekocht en ben juist super geholpen. De mijne waren ook niet helemaal goed, maar hij heeft dat keurig aangepast. Ik ben supertevreden, nog steeds, met mijn laarzen.
Maar overal kunnen dingen fout gaan. En klant hoort koning te zijn...dus er achteraan zou ik zeggen! net zo lang totdat je wel tevreden bent.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:29

Daar naartoe gaan met je laarzen op een drukke zaterdagmiddag en zeggen dat je het schandalig vind dat ie de hoorn erop donderd en dat je wil dat hij het oplost.

Mireille0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 13:40

Ja daar heb ik ook al aan gedacht. Maar ik dacht ik ga ook eerst dit eens proberen om te kijken hoeveel mensen dit nog meer hebben. Dan kan ik met nog meer dingen komen. Maar waarschijnlijk zal dat ook wel werken ja.

Maar jij hebt er zelf geen problemen mee gehad?

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:13

Ik zou dat ook doen wat YMKE zegt, maar deze laarzen worden toch bij lipica gemaakt??

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 21:21

Ik heb ook leren huismerk laarzen daar op maat laten maken en ben er erg blij mee, ze zijn heel mooi! En ben netjes geholpen. Duurde wel iets langer ivm bouwvak, maar dat was van te voren aangegeven.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 21:51

Mireille0 schreef:
Ja daar heb ik ook al aan gedacht. Maar ik dacht ik ga ook eerst dit eens proberen om te kijken hoeveel mensen dit nog meer hebben. Dan kan ik met nog meer dingen komen. Maar waarschijnlijk zal dat ook wel werken ja.

Maar jij hebt er zelf geen problemen mee gehad?

Ik heb zelf 1 minder goeie ervaring met huet, maar kan niet anders zeggen dan dat het perfect is opgelost. Ze hadden zwarte geleverd ipv de bestelde bruine. Ze hebben ze met spoed opnieuw gemaakt (nog geen 2 weken) en kreeg behoorlijk wat korting als onkosten vergoeding voor benzine.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 22:07

Die laarzen worden bij Lipica gemaakt, er is ook een topic over. Huet meet ze alleen op en geeft die maten door aan Lipica in Raamsdonksveer.
Je bent niet de enige want ik lees er alleen maar klachten over slecht passende laarzen, al zijn er mensen bij die Lipica ondanks de problemen nog steeds de hemel in prijzen, voor mij blijven het prutsers.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 00:13

Ik heb mijn rectilignes er vandaan en ik ben er enorm tevreden over. Moest er wel een tijd op wachten, omdat ze op maat aangepast moesten worden, maar die schuld ligt bij rectiligne zelf.
Heb er later ook leren petrie chaps besteld, die zitten voor geen meter, maar daar heeft hij wel alles aan gedaan om het op te lossen. Dingen voegen gewoon niet bij mij, zelfs niet nu ze (netjes!) aangepast zijn.

Mijn zusje heeft lipica's en dat is toen ook allemaal gewoon in een keer goed gegaan, zijn ook knappe laarzen Ja

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 00:19

Daar heb ik mijn leren Petrie chaps vandaan en in tegenstelling tot die van Gomir zitten de mijne perfect Haha! Het duurde wel even maar dat kwam door Petrie en niet door Huet.

Misschien gewoon op een volwassen manier dit bespreken? Als het bij Lipica vandaan komt en het daar niet goed is gegaan kan hij ze vast terug sturen.

Edit: Ik blijf het apart vinden dat mensen een account aanmaken om te klagen. Lees nergens dat je gewoon bent teruggegaan om erover te praten.. Wat wil je bereiken met meerdere klachten? Denk niet dat het zal helpen, wel om er gewoon over te praten!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 10:07