Ik ben op zoek naar mensen die net als mij rijlaarzen hebben besteld bij Huet rijlaarzen en hier niet tevreden over zijn
.Ik heb rijlaarzen besteld en die zouden precies zo worden als ik had uitgelegd, helemaal op maat gemaakt (petrie polo maar dan huismerk). Het zou acht weken duren en het duurde al 10 weken
. Toen ik ze op ging halen bleken de laarzen helemaal niet zo te zijn als hij had gezegd en zaten ze ook helemaal nog niet goed
. En dat noemen ze dan op maat maken. Voor de tweede keer er weer naartoe. Hadden ze ze aangepast, maar daar zijn ze niet mooier door geworden en ik kreeg ze ook niet meer aan. Opgerekt en toen zaten ze wel redelijk. Hij zei dat ik ze nu gewoon aan kon, maar thuis aangekomen kon ik de laarzen niet meer aan. Ik ging ze toen nogmaals bekijken in het licht en toen zag ik de slechte afwerking. Stiksels overal slingerend aangebracht, gespen scheef vastgezet, ritsen scheef, scheur in het lipje over de rits heeft hij later gemaakt nu is de ene lip glimmend en de andere dof, berlijn zit scheef, als je de laars aan hebt zie je dat de binnenkant is afgewerkt met wit i.p.v. zwart. Misschien ben ik nog wel meer dingen vergeten te vermelden, maar dit zijn al een aantal dingen.Mijn vriendin heeft in 2 paar laarzen ritsen laten zetten, nou om het maar even grof te zeggen een kind van 4 kan het nog netter. Allemaal slingerend stiksel.
Toen ik bij hem in de winkel was, kwam er een meisje haar laarzen halen hier had ze ritsen in laten zetten. Eerst kreeg ze al een verkeerd paar laarzen, waarop zij 2-maal moest aangeven dat het niet haar laarzen waren. Toen ze ging passen bleek ook de rits aan de onderkant al los te zijn. Ook weer terug om te maken.
Ik hoop dat er meerdere mensen zijn die dit hebben meegemaakt. Ik belde hem namelijk op om dingen te bespreken en toen gooide hij de telefoon erop dus ik wil nu eigenlijk andere stappen ondernemen. Eerst een brief schrijven en wachten op reactie en anders andere stappen. Het is namelijk niet normaal als je laarzen van € 250,- koopt ze er niet netjes afgewerkt uitzien. Het is toch bijna 600 gulden.
Laat je reacties achter!!!!

Het duurde wel even maar dat kwam door Petrie en niet door Huet.