HMMMM rijbroek MET clarinozit en STEEKZAKKEN,,welke broek??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zazoeyou

HMMMM rijbroek MET clarinozit en STEEKZAKKEN,,welke broek??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 18:00

Ik heb bijna al mijn rijbroeken verkocht met clarinoleren zit ZONDER steekzakken..

Nu ben ik opzoek naar rijbroeken MET steekzakken en clarinoleren zitvlak..

welk merk en type raden jullie mij aan??

Trieske_

Re: HMMMM rijbroek MET clarinozit en STEEKZAKKEN,,welke broek??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:03

eurostar klarissa..
Die vind ik nog steeds het fijnste..
Beste kun je naar een ruitersportzaak gaan en gewoon verschillende broeken passen.
Wat voor de een fijn zit kan voor de ander helemaal niks zijn..

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 20:23

Nou ik wil in ieder geval een broek die goed stretcht maar NIET lubbert zoals de mondoni bijvoorbeeld:(

Die loop je zo uit dat de taille perfect blijft,,maar bij de benen en kont is het drama,, ik heb er nu al 3 gehad,, en heb ze alle 3 weer verkocht,,betreft de mondoni mali,,mondoni dakar en de mondoni ,,uhm hoe heet die nou??die effen kleuren met steekzakken,,

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 21:21

Ik heb een rijbroek van Nedhorse met steekzakken en kunstlederen zit. Het zitvlak is wel van ander materiaal dan mn Eurostar Klarissa. Vind het iig een fijne broek, zit lekker en lubbert niet Lachen

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 21:46

deschels schreef:
eurostar klarissa..
Die vind ik nog steeds het fijnste..

Ik ook, het is goede kwaliteit, ze zitten lekker en gaan lang mee. De goedkopere merken zoals Global of Mondoni vind ik een stuk minder van kwaliteit, de rek gaat er snel uit waardoor ze gaan lubberen. Met Eurostar heb ik dit nog niet meegemaakt.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 09:54

Ik ga ook mee met de Eurostar Klarissa, echt een super fijne broek. Ja

vluggejip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 09:55

ik kan alleen maar de Pikeur Mondega roemen. Duur maar een heerlijke broek

Rijsdijk20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 09:59

Haha jah pikeur mondega, lage band met steekzakken en zitvlak, Eurostar Klarissa andere stof, ook een fijne broek!
De wat duurdere broeken van global hebben ook een goede pasvorm.. Wat ook een fijne broek is: Eurostar Dorit.. Geen steekzakken maar zakjes op de kont, met een leren inzetstuk..!

Orry_Odine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 10:49

Ik vind die van Nedhorse ook heel erg fijn, maar dan zou ik wel met hoge taille doen, want die met lage taille zakken af Knipoog

Rijsdijk20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 10:50

Ken heel dat merk niet?

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 15:16

Rijsdijk20 schreef:
Haha jah pikeur mondega, lage band met steekzakken en zitvlak, Eurostar Klarissa andere stof, ook een fijne broek!
De wat duurdere broeken van global hebben ook een goede pasvorm.. Wat ook een fijne broek is: Eurostar Dorit.. Geen steekzakken maar zakjes op de kont, met een leren inzetstuk..!

Inderdaad SUPER kwaliteit,, maar alle pikeurs die ik tot nu toe gepast heb zitten mij veels te strak bij de kuiten,,

Kentucky heb ik nog nooit aangehad,,misschien is dat wat??
Ik heb maat 40/ van eurostar klarissa,, die heb ik in het wit,, echter is ook bij die broek weer dat de taille wat strak valt bij mij,,en daardoor de billen en benen wat wijder/losser vallen,,gelukkig niet zo erg als bij mondoni maar toch,,

Ik zal wel een vreemd figuur hebben Tong uitsteken

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 11:53

_Michelle_ schreef:
Ik heb een rijbroek van Nedhorse met steekzakken en kunstlederen zit. Het zitvlak is wel van ander materiaal dan mn Eurostar Klarissa. Vind het iig een fijne broek, zit lekker en lubbert niet Lachen

ik heb er ook een ! met steekzakken, zonder leren zitvlak helaas, maar het zijn echt superfijne broeken Pling

MoniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 13:42

_Kelly schreef:
_Michelle_ schreef:

ik heb er ook een ! met steekzakken, zonder leren zitvlak helaas, maar het zijn echt superfijne broeken Pling

hmm, hier heb ik dan weer minder goede ervaringen mee. die van mij ging echt al snel kapot, op de naden enzo..
erg jammer..
maar zoals hierboven al veel is genoemd: eurostar klarissa, simpel maar erg mooi en zit heerlijk! die heb ik al erg lang en hij is nog steeds mooi, wel toevallig pas een nieuwe rits in moeten zetten maar dat kwam door mijzelf Bloos haha

succes ermee!