Vliegenmiddel Pyranha. Iemand ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jana_en_Ik

Vliegenmiddel Pyranha. Iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 20:18

Hallo,

Ik had het al in een vliegentopic gevraagd, maar hier is denk ik gewoon overheen gelezen. Aangezien mijn post de enige was die hierover ging, maak er ik gewoon een topic van Clown

Bij ons op de manege is sinds een week of 2 een nieuw vliegenmiddel in de verkoop: Pyranha.

Afbeelding
Ik hoop dat die foto hier mag?

Het gaat hier om een gele spuitfles uit Amerika blijkbaar, waarvan gezegd wordt dat het alle ongedierte van je paard houdt, inclusief teken. De fles wordt te koop aangeboden voor 30 euro per liter en schijnt erg zuinig in gebruik te zijn. Op de manege zijn de kopers al erg enthousiast. Ikzelf heb er nog geen (vind 30 euro ook best veel).

Zijn er ook Bokkers die wel van dit spul gehoord hebben en hun ervaringen willen delen?

Jana_en_Ik

Re: Vliegenmiddel Pyranha. Iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 14:29

Niemand hiervan gehoord? Er is dus sprake van een zeer plaatselijke trend? Nagelbijten / Gniffelen

Ilana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 19:53

Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord...

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 20:11

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 11:45

@Cars: dat zal dan wel de clou zijn waarom niemand hier verder het spul kent... Bij ons op de manege kwamen ze er ineens mee aanzetten. Ik zal eens navragen waar zij het vandaan halen. Ik heb het zelf van de week getest tijdens een 3 uur durende buitenrit en ben erg tevreden. Pas tegen het einde heb ik iets van 15 dazen van haar afgeslagen en het wemelde er echt van. De gebruiker van Phaser die naast me reed, werd na een uur letterlijk opgegeten...

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 13:53

ik ken iemand die het ook gebruikt en die vind het ook super spul, kweet niet waar ze het vandaan heeft Tong uitsteken