Ik ben vandaag naar de ruiterwinkel gegaan en heb eindelijk eens een nieuwe cap gekocht. Mijn oude cap had ik al jaren, ben er regelmatig mee gevallen en er zit een deukje in.
Nu wou ik eigenlijk een wat modernere cap maar die dingen passen niet op mijn hoofd. Ze schuiven te veel of zitten te krap. Tja, wat kan ik zeggen ik heb een raar hoofd
. Nu zijn we dus naar huis gegaan met een champion... zo een oud model
. Deze zat stukken beter als die andere maar ik ben er nog steeds niet helemaal zeker over.Mijn oude cap past perfect, zit niet te krap, niet te los, schuift amper... hoogstens een paar millimeter. Het bandje hoeft ook niet echt strak, deze zit vrij los zodat hij me niet irriteert. Mijn oren zijn lekker vrij.. en dit capje heeft me al vele malen beschermd.
Die nieuwe cap heb ik net dus vergeleken met mijn oude, deze nieuwe schuift veel mee, de pasvorm is minder dan bij mijn oude en de bandjes moeten erg strak met als resultaat dat ik me hier dood aan irriteer.
Nu zegt mijn gevoel heel erg dat ik morgen mijn oude cap op moet zetten, ik ga morgen springen. En mijn oude cap moet proberen tijdens een gewone les om te kijken of hij niet schuift. Maar.... ja.. ik weet het niet.
Nu is mijn vraag eigenlijk aan jullie:
hoe zit jullie cap op jullie hoofd? Hoe strak hebben jullie de bandjes en wat gebeurd er als je hem heen en weer probeert te schuiven?
ik hoop dat deze vraag niet eerder gesteld is, ik heb de zoekfunctie gebruikt maar heb het niet gevonden..
groetjes,
een onzekere doos

Ik weet er helaas ook alles van
.
dus heb ik een mooie GPA cap gekocht