haayy, ik wil graag met me tante en me nichtje een buitenrit gaan maken. het moet in de omgeving van Purmerend zijn. Weten jullie misschien iets leuks of hebben jullie tips? graag ook de kosten als je dat weet.
welke nieuwe manege.. in het purmerbos? ja sorry ik ging steeds even kijken als er al was gereageerd. op de manege in het purmerbos gaat me nichtje kijken wel bedankt
Volgens mij zijn hier niet echt ruiterpaden in de buurt. Misschien kan je naar het Twiske rijden? Amsterdamse bos is ook leuk, maar misschien te ver ..
sorry ik was vergeten erbij te zetten dat we geen eigen paarden hebben dus die moeten we huren. het Amsterdamse bos is wel leuk en niet te ver weg , maar dan moeten we alleen nog de paarden hebben. Bedankt
Paarden huren in omgeving purmerend? Dat word denk ik al heel moeilijk (zeker als je geen ruiterbewijs hebt). Misschien dat je bij een manege met een groep mee kan? Of wil je echt alleen (samen met je tante en nichtje)
Je kan volgens mij ook bij het strand paarden huren, weet alleen niet of je nu op het strand mag
ik heb van een vriendin van mij gehoord dat er in Schoorel ( valkbij Hoorn) ook iets was voor buitenritten, het heet manege Poelenburgh. Is iemand daar wel is geweest en hoe was het!?
In Den Ilp heb je manege het Twiske, daar zou je ook even kunnen informeren. Die ligt aan het recreatie/natuurgebied het Twiske. Vlakbij Purmerend. Het Twiske is leuk, ik rij er ook vaak