Wedstrijden Stal Allure, Waspik?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Wedstrijden Stal Allure, Waspik?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 12:01

Iemand enig idee hoe het ervoor staat met wedstrijden die daar georganiseerd worden? Kan me nog wel herinneren dat er begin van het jaar wedstrijden afgelast zijn, ben benieuwd of er nu niks meer georganiseerd wordt of dat er nog wat in de ijskast staat zeg maar?!

Wie weet er meer?

Somebody_

Re: Wedstrijden Stal Allure, Waspik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:07

Goede vraag, ze hebben wel een hele nieuwe site gemaakt en er staat ook weer dat er wedstrijden georganiseerd gaan worden, maar ik denk dat ze voorlopig nog even bezig zijn met de boel weer op orde krijgen daar.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 12:11

Waar zie jij dat ze weer wedstrijden gaan organiseren? Ik kan daar namelijk niks over vinden op die site hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:11

Deze stal staat te koop..

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 12:13

Ok, ging het dus slechter dan ik dacht.... Had het idee dat ze de boel wel weer op de riedel zouden krijgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:16

Remember schreef:
Ok, ging het dus slechter dan ik dacht.... Had het idee dat ze de boel wel weer op de riedel zouden krijgen!

Ik heb begrepen dat eerst de vereniging failliet was, maar nu schijnt het toch de hele stal te zijn.. (vriendin van me staat en werk(te) er)

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:26

Blingh schreef:
Remember schreef:

Ik heb begrepen dat eerst de vereniging failliet was, maar nu schijnt het toch de hele stal te zijn.. (vriendin van me staat en werk(te) er)

Ik dacht inderdaad ook dat de vereniging failliet was, maar dat ze het nu weer een beetje op de rails kregen. Zeker nu er een nieuw persoon bij zit, dacht ik dat het weer een beetje op de rails was.

Hoe weet je dat het te koop is dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:32

Omdat die vriendin aan me vertelde dat de boel te koop stond en ze opzoek is naar evt. andere stalling. Omdat ze niet wist of ze daar zo kunnen blijven staan ivm de nieuwe kopers..

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 12:34

Jammer, hoop wel dat er wedstrijden georganiseerd blijven worden, zonde van zo'n accomodatie anders! En de ruiterweek was ook altijd erg gezellig Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:36

Want van de deurwaarder? waren ze ook al langs geweest om waardevolle spullen op te halen ofzo? Ik weet het ook niet precies, maar wel dat het te koop staat..

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:52

Hey Blingh, Volgens mij ken ik jou vriendin van gezicht.

Ze heeft me pas verteld dat het failliet is. Is wel jammer! Nu maar hopen dat er toch iets te regelen valt want het is echt zonde. Het is een pracht spul alleen zijn die 2 buitenbanen minder maar ja daar valt altij wat aan te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:54

justahorse schreef:

Ze heeft me pas verteld dat het failliet is. Is wel jammer! Nu maar hopen dat er toch iets te regelen valt want het is echt zonde. Het is een pracht spul alleen zijn die 2 buitenbanen minder maar ja daar valt altij wat aan te doen.

Kan best! lieke heet ze met brilletje Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 08:08

-> WD V

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:07

Blingh schreef:
justahorse schreef:

Ja klopt, ze is vorige week ook meegeweest naar het schuurfeest in Middelharnis.
Moet zeggen het was ook bere gezellig haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:09

Kleine wereld dan toch!

Lieke is een lieve meid!!

KSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 12:53

Remember schreef:
Jammer, hoop wel dat er wedstrijden georganiseerd blijven worden, zonde van zo'n accomodatie anders! En de ruiterweek was ook altijd erg gezellig Ja

helemaal mee eens! heb er van de winter vrij vaak gereden, echt jammer! Hoop dat het allemaal goed komt en dat er in de toekomst weer van die leuke wedstrijden plaatsvinden!

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 19:44

ik ken lieke ook, inderdaad een lieve meid.
en het ging iid al een tijd niet goed, dus was wachten tot de bom barste. (stond al een hele tijd heel gespannen)
ik was insider en dit zat er al een hele tijd aan te komen.
zonde van de lokatie, meer goeds kan ik er niet over zeggen!

Slijkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 20:58

justahorse schreef:
Blingh schreef:

Ja klopt, ze is vorige week ook meegeweest naar het schuurfeest in Middelharnis.
Moet zeggen het was ook bere gezellig haha.

Hey, hier is Lieke dan Lachen

Maarre.. waar ben ik geweest? In Middelharnis? Volgens mij niet hoor Verward

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 22:15

Citaat:
Maarre.. waar ben ik geweest? In Middelharnis? Volgens mij niet hoor

of je had teveel gedronken Gestoord

flauw he, heel off topic, maar er is weinig meer over te zeggen, ze zijn gewoon failliet!!!!
en ik hoop dat de volgende eigenaren niet de last van stal allure hoeven mee te dragen, en van daarvoor de pon hoeve.
alle 2 zijn ze om zo'n beetje de zelfde reden koppie onder gegaan.
zware last om daar een pensionstal weer goed draaiende te krijgen.
slechte reputatie achtervolgt altijd Boos!

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 07:55

inderdaad heel jammer, ik reed er altijd graag,
ik hoop dat de nieuwe eigenaren er ook weer veel mooie wedstrijden gaan organiseren

boefster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 08:17

flauw he, heel off topic, maar er is weinig meer over te zeggen, ze zijn gewoon failliet!!!!
en ik hoop dat de volgende eigenaren niet de last van stal allure hoeven mee te dragen, en van daarvoor de pon hoeve.
alle 2 zijn ze om zo'n beetje de zelfde reden koppie onder gegaan.
zware last om daar een pensionstal weer goed draaiende te krijgen.
slechte reputatie achtervolgt altijd Boos![/quote]

hoezo slechte reputatie?
ik heb er altijd fijn concour gereden, maar ik mis wat denk ik Knipoog

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 08:26

ik vind ook niet dat ze een slechte reputatie hebben.
ik heb er ook altijd fijn gereden (ik reed er al toen het nog de pon hoeve was) alleen waren de wedstrijdbanen wat zwaar maar om dat nu slechte reputatie te noemen.

lexsus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:19

Met een glimlach heb ik het bovenstaande gevolgd. Met slechte reputatie doelt Nuka namelijk NIET op de reputatie bij ruiters, máár op de reputatie van de locatie bij het bedrijfsleven en dus toekomstige kopers.
Het is te hopen dat ondanks de reputatie die de locatie heeft opgebouwd, 2x failliesement (1x pon hoeve, 1x stal allure), er een investeerder is die het aandurft op deze locatie. Én dat deze investeerder, als de toko eenmaal loopt, de weelde van een goed lopende stal kan dragen.

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:30

kijk lexsus snapt precies wat ik bedoel, alsof ze me kent Haha!
maar dat is precies wat ik bedoelde, al is het wel zo dat de stal bij menig wedstrijdruiter ook niet zo'n goede naam heeft, lees maar eens de andere topics over stal allure.

als ik geld had, zou ik het best aandurven, ik weet nu wel precies hoe het NIET moet, beetje rare zin, wel/niet!!!

maare, ik wens toekomstige kopers heel veel geluk, mooie lokatie, al zal er wel het een en ander moeten worden opgeknapt!

lexsus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:54

Mocht ik de 10e de hoofdprijs winnen bij de staatsloterij doe ik met je mee Nuka! Maar... na de EUR 7.50 van vorige maand, schat ik m'n kansen niet zo hoog in.

Ook ik hoop dat de toekomstige eigenaren het elan in Stal Allure terug weten te brengen. Vergeet niet, in de tijd van de Pon Hoeve, werd er Nationaal gereden! 't Zou voor de ZZ-ruiters in Brabant geweldig zijn als ze in de buurt zouden kunnen start. En voor mij, als simpele B-ruiter zou het geweldig zijn omdat het lekker dichtbij is Knipoog.

Een paardenbedrijf klinkt voor veel mensen als romantiek in de oren. Echter, degenen die werkzaam in de branche zijn/simpel weg hun ogen open doen, weten dat het een kei hard leven is. Succes aan de nieuwe eigenaren dus!
(en sterkte aan diegene die nu nog pensionklant zijn en dus in onzekerheid verkeren)