prijzenschaal dressuur?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

prijzenschaal dressuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:46

Hoi

Wie kam mij uitleggen hoe het nu zit met de prijzenschaal voor dressuur? Op de site van de KNHS vind ik het volgende:

Citaat:
Alle klassen
paarden en ZZlicht,
ZZ-zwaar,
JR en YR
Dressuur
> €10,-
en < €
12,50
Min. 5 x
het
inschrijfgeld
Totaal min. 2 x de 1e prijs
Minimaal 2
x het
inschrijfgeld

Nu heb ik echter ook ergens gehoord dat het bij 10 euro niet meer verplicht is prijzengeld uit te keren, en zijn er ook vraagprogramma's goed gekeurd waarbij inschrijfgeld 10 euro is en 1ste prijs 20 euro. Heb ik nu de verkeerde tabel gevonden?
En wat moet je doen als een vereniging zegt dat prijzengeld volgens prijzenschaal is, waar kan je dan vanuit gaan?

Bedankt!

Remember

Re: prijzenschaal dressuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 07:33

Wij hebben in de kring volgens mij nog 'aparte' afspraken, inschrijfgeld €7,50 en dan 1e prijs €15,-, 2e €12,50, 3e €10, etc etc.

Dat klopt ook niet volgens die tabel, maar ik ben allang blij als ze prijzengeld hebben ipv een flutbekertje Clown

Alanta

Re: prijzenschaal dressuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:53

haike schreef:
Hoi

Wie kam mij uitleggen hoe het nu zit met de prijzenschaal voor dressuur? Op de site van de KNHS vind ik het volgende:

Citaat:
Alle klassen
paarden en ZZlicht,
ZZ-zwaar,
JR en YR
Dressuur
> €10,-
en < €
12,50
Min. 5 x
het
inschrijfgeld
Totaal min. 2 x de 1e prijs
Minimaal 2
x het
inschrijfgeld

Nu heb ik echter ook ergens gehoord dat het bij 10 euro niet meer verplicht is prijzengeld uit te keren, en zijn er ook vraagprogramma's goed gekeurd waarbij inschrijfgeld 10 euro is en 1ste prijs 20 euro. Heb ik nu de verkeerde tabel gevonden?
En wat moet je doen als een vereniging zegt dat prijzengeld volgens prijzenschaal is, waar kan je dan vanuit gaan?

Bedankt!

Toevalig is mij dat ook opgevallen, in mijn geval € 10,00 inschrijfgeld en een 1e prijs van € 30,00. Ik heb toen een mail naar de KNHS gestuurd en zij stuurden een mail terug dat jou tabel pas geldt als er meer dan € 10,00 wordt gevraagd. Dus het komt er idd op neer dat je € 10,00 per proef kun vragen en de 1e prijs bijvoorbeeld € 20,00 is, dat is dus vrij!!!!

Ik denk dat ik deze wedstrijden maar ga boycotten, het is zo toch helemaal niet meer leuk om wedstrijden te rijden?

Wij organiseren zelf ook dressuurwedstrijden, voor de pony's alle klasses bedraagt het inschrijfgeld € 6,00 en voor de paarden € 7,50 we gaan ook niet omhoog, het moet leuk blijven. Wij hebben dan linten en gebruiksvoorwerpen als prijzen.