[PG]Maggie,14 jarige arabier, vosje (Zuid-Spanje, Chiclana)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maggie_Eddy

[PG]Maggie,14 jarige arabier, vosje (Zuid-Spanje, Chiclana)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 19:56

Mijn eerste vraag is: Woont er iemand van Bokt in Z-Spanje, Chiclana de La Frontera??
Mijn ouders zijn daar namelijk naartoe verhuist en zij hebben Maggie daarmee naartoe genomen, zonder dat ik de mogelijkheid meer heb gehad om haar gedag te zeggen of eventueel over te nemen, en dat terwijl ze 9 jaar van mij is geweest... en ik heb zelf geen contact meer met mijn ouders dus ik kan het hen niet meer vragen Scheve mond

Maggie is een vosmerrie van nu ongeveer 14 jaar oud. Ze is ong. 1.45 m hoog, met 3 witte benen. Haar linker voorhoef is een bokhoefje, met aan de binnen en buitenkant een witte streep op de hoef, en in t midden zwart. Ze heeft een kolletje dat in een heel ministreepje doorloopt naar een sneb die haar rechter neusgat (gedeeltelijk) ook bedekt. Jammer genoeg heb ik daar geen hele goede foto van (komt nog, maar de enige foto die ik heb ligt op dit moment bij de tattooboer Knipoog Clown ), maar haar aftekeningen op het hoofd lijken onwijs op die van haar vader Nepal.
Dit is Maggie:

Afbeelding

En dit is Nepal, dan heb je een goed idee van hoe haar hoofd eruit ziet:

Afbeelding

Maggie loopt (als het goed is) bij een andere arabier, Alima, een schimmelmerrie van nu ong. 16 jaar oud en rond 1.55 m hoog, en een Andalusier, Terremoto een schimmelhengst van ik dacht rond de 9 jaar oud en ong 1.60 hoog, en eventueel met een grote geit, maar ik weet niet of zij nog leeft, ze heet Lotje.

Mijn vraag aan jullie is nu, heb je haar gezien en weet je hoe het met haar gaat?? Ik mis haar echt onwijs!! Huilen Verdrietig

Ik hoop dat iemand me kan helpen,
groetjes Larissa