Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
of is een kopietje ook goed? Naaltje schreef:moet je als je je paard in de trailer hebt staan ook je paspoort bij hebben danof is een kopietje ook goed?
ikke schreef:NEE!
Voor de zoveelste keer en voordat er WEER allerlei onzin de wereld in geholpen wordt:
Je registratie is verplicht. Dus paspoort met DNA ÒF chip.
Hoe je aan die DNA-registratie komt kun je o.a. lezen op http://www.invisio.nl/antichip
Voor donderdag kun je schudden, dat krijg je niet meer rond.
Wat er gebeurt zonder paspoort? ehm, niks? Als je pech hebt een boete, maar om heel eerlijk te zijn; ik rijdt al zeker 50.000km met paarden rond en ik ben zegge en schrijve één keer aangehouden, nota bene voor rode Diesel controle..........
P.S. ik ben niet boos op je, ik wil je alleen waarschuwen voor de enorme hoeveelheid onzin rondom dit onderwerp.
Esther schreef:Nog even een aanvulling, volgens mij zouden alle paarden en pony's geregistreerd moeten staan dmv van chip of DNA, zelfs als ze nooit op de openbare weg komen... Dus als je de regels precies op wil volgen moet de pony sowieso geregistreerd worden, er zijn volgens mij nog genoeg mensen die dat niet hebben omdat ze het onzin vinden. Ik refereer nog maar even naar het voorbeeld van te hard rijden..
Metall schreef:Esther schreef:Nog even een aanvulling, volgens mij zouden alle paarden en pony's geregistreerd moeten staan dmv van chip of DNA, zelfs als ze nooit op de openbare weg komen... Dus als je de regels precies op wil volgen moet de pony sowieso geregistreerd worden, er zijn volgens mij nog genoeg mensen die dat niet hebben omdat ze het onzin vinden. Ik refereer nog maar even naar het voorbeeld van te hard rijden..
..BTW je kunt n flinke boete krijgen als je dit niet doet!!
)