eurobottle cup

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sanne98

eurobottle cup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 13:29

ik heb een 3 jarige friesse merrie en ze hebben mij gezegt dat ik mee moet doen aan de eurobottle cup. ik ben dus wat dingen daarover gaan zoeken en heb ook de site er wel van gevonden en gelezen maar ik wil ook van mensen horen wat het eigenlijk inhoud,en de ervaringen van jullie.

nou ik hoop dat iemand dat weet. en als het hier niet goed staat sorry,

groetjes sanne

SophievdV

Re: eurobottle cup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:54

Het is een soort van PAVO-cup maar dan voor Friezen. Er zijn geldprijzen te winnen en het is alleen voor paarden die dit jaar drie jaar worden.

Horseyfries hier op bokt weet er meer van, zij deed de laatste keer ook mee. Met succes geloof ik. Je zou haar een PB kunnen sturen Knipoog

Succes!

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 08:02

wat Pletje123 zegt klopt idd,
er zijn geloof ik voorrondes [in Balkbrug afgelopen jaar als ik me niet vergis?]
en in Marienheem worden dan de finale's verreden.

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 08:42

Dat klopt wat Loesjj zegt.. Ik heb 2 jaar terug meegedaan met een andere 3jarige friese merrie van ons. Het is echt een hele leuke ervaring. Als je je paard een beetje netjes door de baan kunt sturen (met uiteraard veel publiek) stap, draf en galop kunt tonen kun je gerust meedoen. Het gaat hoofdzakelijk om de gangen die het paard ohz vertoont. Ik weet verder niet meer precies waar overal op beoordeeld wordt. Maar dat staat zeker wel op de site?