Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) 
Chakkie17 schreef:nouwjah, zover ik en de eigenaresse weten ligt het niet aan het zadel, dat ik nl op maat gemaakt en alles doordat we wel problemen hadden met het vorige zadel.
ik ben zeker niet te zwaar voor deze pony, ze kan niet zo lang lopen omdat ze nog geen conditie heeft doordat ze vierjaar lang écht NIKS gedaan heeft letterlijk stilgestaan... en omdat ze zo oud is duurt het ook langer voor ze conditie heeft...
Chakkie17 schreef:en ze bokt ook weer niet altijd, maar gewoon op de momenten waarvan ik zou denken dat ze er het meeste profijt uit kan halen zoals de momenten dat je haar lang en laag rijdt enzow....
zonder zadel rijden we niet omdat de eigenaresse dat niet vertrouwd, en ik zal eens gaan kijken of ik hier of daar een boomloos zadel kan lenen oid.
Chakkie17 schreef:nouwjah, zover ik en de eigenaresse weten ligt het niet aan het zadel, dat ik nl op maat gemaakt en alles doordat we wel problemen hadden met het vorige zadel.
Chakkie17 schreef:en ze bokt ook weer niet altijd, maar gewoon op de momenten waarvan ik zou denken dat ze er het meeste profijt uit kan halen zoals de momenten dat je haar lang en laag rijdt enzow....
Chakkie17 schreef:zonder zadel rijden we niet omdat de eigenaresse dat niet vertrouwd, en ik zal eens gaan kijken of ik hier of daar een boomloos zadel kan lenen oid.
). Dan begint ze altijd terug te bokken.