Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Had maar even gebeld waarom ik het in huis kreeg want ik wist nergens van. Als ik een abonnement had gewild dan had ik dat wel genomen. Een goed product verkoopt zichzelf, daar heb je dergelijke acties niet voor nodig. Gitta1977 schreef:Ze hebben nu een nieuwe actie: mensen ongevraagd een paar weken Het Sportpaard toesturen in de hoop dat ze er daarna een abonnement op nemen...Had maar even gebeld waarom ik het in huis kreeg want ik wist nergens van. Als ik een abonnement had gewild dan had ik dat wel genomen. Een goed product verkoopt zichzelf, daar heb je dergelijke acties niet voor nodig.
. Ik ga morgen eerst maar weer eens bellen, ik heb een abonnement maar hij komt om de haverklap op woensdag ipv op dinsdag. Vandaag weer niet ontvangen
. Ik vind het een leuke en interessante krant, maar wil hem wel graag op tijd
. Gitta1977 schreef:Ze hebben nu een nieuwe actie: mensen ongevraagd een paar weken Het Sportpaard toesturen in de hoop dat ze er daarna een abonnement op nemen...Had maar even gebeld waarom ik het in huis kreeg want ik wist nergens van. Als ik een abonnement had gewild dan had ik dat wel genomen. Een goed product verkoopt zichzelf, daar heb je dergelijke acties niet voor nodig.
Vooral sommige advertenties.
misterA schreef:Voor paardenmensen wel een interresant krantje, met name voor de fokkerij.
Gelukkig komen er nu wat meer intervieuws en bedrijfsreportages.
Een mens is nooit te oud om te leren, nietwaar en ik lees veel en graag over de fokkerij.
Gitta1977 schreef:Ze hebben nu een nieuwe actie: mensen ongevraagd een paar weken Het Sportpaard toesturen in de hoop dat ze er daarna een abonnement op nemen...Had maar even gebeld waarom ik het in huis kreeg want ik wist nergens van. Als ik een abonnement had gewild dan had ik dat wel genomen. Een goed product verkoopt zichzelf, daar heb je dergelijke acties niet voor nodig.
misterA schreef:Voor paardenmensen wel een interresant krantje, met name voor de fokkerij.
Gelukkig komen er nu wat meer intervieuws en bedrijfsreportages.
Een mens is nooit te oud om te leren, nietwaar en ik lees veel en graag over de fokkerij.![]()
Vooral sommige advertenties.
Pipo schreef:Te weinig kritische noten in het krantje en teveel geciteer van anderen.
Ik houd wel van journalisten die hun mening durven te geven ipv al die vriendjespolitiek.
Pipo schreef:Te weinig kritische noten in het krantje en teveel geciteer van anderen.
Ik houd wel van journalisten die hun mening durven te geven ipv al die vriendjespolitiek.
Column van Rosie in nr. 22 is anders wel redelijk kritisch.
misterA schreef:Pipo schreef:Te weinig kritische noten in het krantje en teveel geciteer van anderen.
Column van Rosie in nr. 22 is anders wel redelijk kritisch.
misterA schreef:Gaat over ouders van junioren/young riders, die niet geselecteerd zijn door bondscoach
Tineke, en dan met name hun (haar) reactie daarop.![]()
![]()