Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Flew schreef:Ik deed altijd elastiekjes om de gespen heen zeg maar, zo gaan de kruissingels veel minder snel los. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar om dat haakje zeg maar, doe ik een elastiekje of meerdere heen, meerdere malen, zodat er minder ruimte om te schuiven op het haakje is.

Flew schreef:Ik deed altijd elastiekjes om de gespen heen zeg maar, zo gaan de kruissingels veel minder snel los. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar om dat haakje zeg maar, doe ik een elastiekje of meerdere heen, meerdere malen, zodat er minder ruimte om te schuiven op het haakje is.
en kunnen er geen bilkoorten aan je deken ?
lonnie schreef:had ik al gezegd, er zitten al bilkoorden aan, dat is het problem niet. Maar kanppen die elastiekjes bij jullie dan niet?

rakkertje13 schreef:Een extra dekensingel. En anders misschien met een soort veiligheidsspeld de singels vastmaken?
Heb je ze gekruisd of niet?

Dat is mij eigenlijk nog nooit overkomen.
lonnie schreef:ja dat vond ik dus ook haha, heel apart. Ze zijn waarschijnlijk dus toch geknapt op de een of andere manier, maar ze zaten gewoon goed vast