Welke trailer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mausie

Welke trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 21:11

Ik ben op zoek naar een trailer. Nu kwam ik twee interessante zoekertjes tegen. Eén is een Saris trailer (ik vermoed de Singapore, standaardmodel) van 1 jaar oud voor 3500 euro en de andere is een Bockmann Duo van 4 jaar oud voor 4350 euro. Volgens mij is de Bockmann van een betere kwalitiet dan de Saris. Ik heb geen van beiden in het echt gezien, dus weet niet hoe ze er vanbinnen uitzien maar voor welke zouden jullie gaan afgaand op deze info?

ikke

Re: Welke trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:07

Dat is eigenlijk een flauwekulvraag.
Ik zou voor de beste van de twee gaan. Beide bekijken en daarna beslissen wat je het beste past. Laagste prijs leidend laten zijn is zo ongeveer de stomste actie die je kunt doen.
Puur op kwaliteit gezien zou de Böckmann mijn voorkeur hebben, maar ik heb liever een goede Saris, dan een slechte Böckmann............

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 22:50

Ik weet idd dat je niet op de prijs kunt en mag afgaan (en dat is zeker niet de bedoeling), ik ga er alleen van uit dat indien beide trailers goed onderhouden zijn de Bockmann van enkele jaren oud beter van kwaliteit is dan een Saris van één jaar oud. Dus eigenlijk is gewoon mijn vraag welke van beide merken de beste kwaliteit heeft. Misschien was mijn vraag een beetje verkeerd gesteld....

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 00:39

Waarom kies je voor deze 2 merken?

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 15:57

Ik kies niet specifiek voor en bepaald merk in mijn zoektocht naar een trailer. Ik heb al horen zeggen dat een Bockmann zeer goede kwaliteit is, van Saris weet ik eigenlijk niets af. Vandaar dat ik een beetje rondvraag naar ervaringen met beide merken. Is er een specifiek merk dat volgens jou aan te raden is (prijs/kwaliteit)?

Intervarno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:00

Wij zelf hebben een Böckmann die toch alweer van '92 is. Ziet er erg netjes uit en (bijna) geen beschadigingen aan. Over Böckmann ben ik dus erg te spreken Lachen

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:54

Ik heb dus gehoord dat Böckmann niet je van het is
Zelf heb ik een polyester Weijer trailer

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 20:45

Ik heb een Humbaur Single. Een goede, degelijke trailer die naar verhouding niet zo duur is.