[PG] Abe - 5jarige haflinger

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lauraenabe

[PG] Abe - 5jarige haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 15:11

hoi

ik ben opzoek naar de oude eigenaar van mijn Haflinger ( of iemand die hem kent )
hier wat info ( letterlijk uit zijn papieren ):

Naam: Abe van't Boerenveen
Levensnummer: Hf. 25693
Geslacht: Ruin ( er sttat Hengst doorgestreept en daarboven is ruin geschreven )
Kleur: Vos
Stamboek: KONINKLIJKE VERENIGING "HET NEDERLANDSE TREKPAARD EN DE HAFLINGER"
Ras: Haflinger
Vader: Afloyd
Moeder: Yvonne
Moedersvader: Wempire
Geboortedatum: 26-4-02
Aftekeningen: Brede doorlopende onregelmatige bles, neusgaten indringent. Onderlip wit met in het midden zwarte vlek.

Verder heb ik heb 25-06-05 gekocht bij Mirjam van Laar ( eigennaar van een handelstal ) hij scheen iedere dag buitenritten te lopen maar ik weet niet of ik dat moet geloven want hij kon bijna niets. hij was behoorlijk mager toen we hem kochten en hij had weinig manen en zijn staart hing maar to op zijn hakke
hier had ik abe ong een half jaar en is al veel verandert
Afbeelding
als je deze lieve pony kent laat a.u.b. een berichtje achter want ik wil erg graag meer over zijn verleden weten.

lauraenabe

Re: [PG] Abe - 5jarige haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 17:01

Abe heeft trouwens ook nog een klein zwart vlekje op zijn bovenlip daaraan kan je hem ook goed herkennen. maar tot nu toe kent nog niemand hem ik hoop dat er binnenkort wel iemand komt Knipoog

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 09:30

abe was trouwens ook nog niet zo lang onder zadel en hij kon nog niet eens 1 langezijde galopeeren (omdat hij nog maar weinig evenwicht had)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 21:26

heej hij lijkt op mijn oude verzorghaflinger die in 2005 is verkocht alleen bij waar hij stond ( en ik hem verzorgde) had hij wel lange manen en er werd ook op gereden ( niet veel) en met het eten bokte hij naar ander paarden en hij was wel wat dik en ik weet ook niet zeker of hij het is hoor en hij stond daar met 1 shetje het hele jaar buiten en werd zeer slecht verzorgt als ik nie kwam dan werd er niks mee gedaan aleen als rosa kwam ( de egte eigenaar) werd er op gereden want ik mog er nie op rijden

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 14:52

moppielover schreef:
heej hij lijkt op mijn oude verzorghaflinger die in 2005 is verkocht alleen bij waar hij stond ( en ik hem verzorgde) had hij wel lange manen en er werd ook op gereden ( niet veel) en met het eten bokte hij naar ander paarden en hij was wel wat dik en ik weet ook niet zeker of hij het is hoor en hij stond daar met 1 shetje het hele jaar buiten en werd zeer slecht verzorgt als ik nie kwam dan werd er niks mee gedaan aleen als rosa kwam ( de egte eigenaar) werd er op gereden want ik mog er nie op rijden

Weet je de naam dan nog was dat Abe (of abel of zoiets) en waar stond die dan weet ik het mischien

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:40

lauraenabe schreef:
moppielover schreef:

Weet je de naam dan nog was dat Abe (of abel of zoiets) en waar stond die dan weet ik het mischien

die ik bedoel hete max ( weet niet of hij zo nog heet) en hij stond in boven-leeuwen ( gelderland)

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 19:49

ik weet niet waar hij presies vandaan komt maar zijn staboek naam is abe van't boereveen en de handelar waar we hem vandaan hebben zij dat hij abel genoemt werd maar dat weet ik niet zeker want ze zij ook dat hij 4 was en hij was pas 3 (dat merkte we toen we de papieren kregen)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 17:55

okeej dan is ut niet max want max is nu ongeveer 10 jaartjjes

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 11:48

nog wat over de fokkers: Gebr. Jeurissen, jansteenlaan 55 II, Veenendaal

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 17:49

waarom bel je de fokkers niet?