Mijn paard slaat tegen stal vanwege muggen/vliegen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty1

Mijn paard slaat tegen stal vanwege muggen/vliegen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 21:03

Als ik mijn paard s'avonds op stal zet hoor ik haar de hele tijd staan trappen tegen de muggen en vliegen. Mijn andere paard is gewoon rustig. Ik kan er gewoon s'nachts niet van slapen. Ik vind het zo vermoeiend voor haar. Herkent iemand dit?

helene1

Re: Mijn paard slaat tegen stal vanwege muggen/vliegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:49

dit herken ik heel goed helaas! Boos!
mijn haf doet het ook en ik heb de voerbak er al uit moeten halen omdat ie daar ook steeds tegenaan bonkt..hij schuurt tegen de wanden en gaat zo hard tegen de deur hangen dat ik die al tig keer heb moeten maken. Moet zeggen dat ik er ook op ga liggen luisteren dus van slapen komt de laatste tijd niet veel Slapen ...mijn shet die bij hem staat doet het niet....geen idee wat eraan te doen is, mischien de stal bekleden met isolatiemateriaal ofzo???

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:17

Wanneer je de stal gaat bekleden pak je het gevolg aan.
Ik zou eerst de oorzaak proberen weg te nemen.
Is een vliegendeken of, nog beter bedekkend, eczeemdeken een idee?

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:24

Koop idd een exceemdeken. Die beiden het meeste bescherming. Door de stal te bekleden heb je zelf misschien wel rust, maar je paard nog niet!!!!

helene1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 09:35

ik heb al n exceemdeken die hij overdag op heeft, sávonds op stal doe ik die af omdat hij samen met de shet in n ruime stal staat en, je raadt t al, de shet mn dekens sloopt....
kzou dan toch 2 aparte boxen moeten maken of de shet zolang even buiten laten...alhoewel die waarschijnlijk tegen de staldeur gaat bonken omdat ie bij mn haf wil staan. Extreme duivel

Daphne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:37

Als ik jou was zou ik een deken op doen. Of een soort vliegenspray over zijn vacht doen?