Gisteren gingen we met de nieuwe trailer van Claudia naar de wedstrijd. Gelukkig liep Razinda er zo in. We waren vrij laat en ik zat er eigenlijk ook 10 minuten te laat op. Wat wel leuk was, was dat een ex-stalgenote van mijn vorige stal ook meereed, zij is helemaal verhuisd naar een eind hier vandaan, maar wilde toch nog een keer in haar vertrouwde omgeving rijden. Zij heeft een Kennedy ruin en dat is écht een schitterend paard!

Met losrijden had ik Razinda even iets sneller moeten oppakken, want opeens werd mijn naam geroepen dat ik aan de beurt was, en ik had nog niet eens gegaloppeerd! Dus snel even links en rechtsom een galopje en toen de binnenbak in. Dat vond Razinda enorm spannend, maar na een paar rondjes liep ze toch langs de wanden en de hekjes.

Nou de proeg ging knudde, vooral de galop, tot 2x toe viel ze uit de galop voor de letter. Claudia zei dat het voor het oog allemaal wel meeviel, maar ik schaamde me dood, wát een aanfluiting.
Toen heb ik nog even fanatiek losgereden, maar Razin werd eigenlijk steeds lastiger en begon het bit vast te pakken en in verzet te komen. Toen de tweede proef... het begon best aardig, maar bij de eerste galop sprong ze door spanning verkeerd aan, kwam daarbij ook nog in verzet, en ik kreeg haar pas in het tweede gedeelte van de volte weer terug en in de goede galop. Het was echt een rommeltje. Ik was heel verdrietig toen ik klaar was, maar ja ook een mindere wedstrijd hoort er bij. Toen ik haar had uitgestapt en op de trailer had gezet, begon de prijsuitreiking al (ik was als laatste van de groep).
Nou het resultaat viel ontzettend mee. Ik was 2x tweede geworden met 2x 157, 2 winstpuntjes dus. Kennelijk zag het er toch minder dramatisch uit dan hoe het voelde. Volgende keer beter...