Ik ben al een hele tijd opzoek naar mijn lieve Sam! Ik kom maar niet op de plek waar hij zit.. Sam's naam luid officeel als; Sam Elmar XIV en mijn schoonheid (Ruintje) is wit met zwarte spikkels, en witte manen. Hij is van het ras Noriker, dat je de laatste tijd ook weinig ziet.(In mijn ogen dan.) Hij is op 5 Maart geboren, in 2002. Hij is onwijs lief en hardstikke eigenwijs af en toe, en ik weet dat we hem aan een man verkochte die hem als Kerst kadootje voor zijn dochter wou kopen. Die dochter was 15, en heette Cherry, en die man heette Barny. De achternaam weet ik helaas niet.. Ik weet wel dat ik hem onwijs mis! Sam heeft dus op zijn paspoort de naam Sam Elmar XIV! Kan inmiddels veranderd zijn.
Heb ik helaas niet, helaas hebben we geen scanner. Want we hebben er wel wat liggen alleen niet op de PC.. Als je via PM je adres geeft kan ik er eentje sturen!
Hele zooi off-topic berichten verwijderd. Plus zie daarnaast de opmerking van mijn collega. Je mag 1 keer per maand je topic omhoogschoppen zoals je in de regels kan nalezen.
Elinekedr
Geplaatst: 08-04-14 14:43
Hey, weet niet of je hem nog steeds zoekt maar Sam staat in Vlieland op manege de seeruyter. Heb gisteren op hem gereden en hij doet het echt super hier.
Misschien had je hem al lang gevonden maar kwam heel toevallig hierop uit toen ik de naam van zijn vader opzocht.
Moest je nog steeds naar hem op zoek zijn, hier staat die dus en ik denk al een tijdje