Welke Ariats en welke maat zoek je? Ik heb de Cascade, en die komen bij Horseman Outfitter vandaan. http://www.horseman.nl/ Piaffe heeft een paar in de aanbieding maar dat is maat 10 geloof ik. www.piaffe.nl
En ik zag de Cascades bij een Duitse Internet Paardenzaak voor een stuk minder dan wat je hier in Nederland kwijt bent. Maar dan komt er nog verzenden overheen
Bedankt voor de tip. Alleen die cascade ziet er wel heel grof uit.Geeft op zich niet, maar is dat wel veilig in engelse beugels ( in westernbeugels lijkt me dat anders ) ?
Ik zoek eigenlijk wat nettere ariats, de cobalt performer of devon pro met veters. Maat 38,5 ( 7,5 ).
Voor het geld dat je betaald voor Ariats heb je dan ook wel wat... Ik ben echt niet zuinig op die dingen en draag ze bijna elke dag en zien er nog goed uit ! ik heb ze nu al anderhalf jaar denk ik.. ik heb de Heritage II d8 ik...
Ik krijg van meerdere kanten te horen dat er veel klachten komen over de kwaliteit van de laarzen, en dat veel ruitersportzaken in NL ze daarom niet meer verkopen.