Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lotte29 schreef:Voor een klein budget een auto kopen, ik heb een Peugeot 406 voor een prikkie gekocht die rete veel trekkracht heeft. Ben dr erg blij mee.
Lotte29 schreef:Voor een klein budget een auto kopen, ik heb een Peugeot 406 voor een prikkie gekocht die rete veel trekkracht heeft. Ben dr erg blij mee.
juval schreef:mn zus heeft vorige week een busje gehuurd om de trailer te trekken, dat kostte rond de 70 euro.

Sprintje schreef:Maar als je 2x per maand moet zou ik wel even aan het rekenen slaan. Dat tikt toch wel aardig aan, 140 euro in de maand. Misschien bijna een idee dan om een soort financial lease constructie te doen op een goede 2e hands???
Stelvio schreef:Sprintje schreef:Maar als je 2x per maand moet zou ik wel even aan het rekenen slaan. Dat tikt toch wel aardig aan, 140 euro in de maand. Misschien bijna een idee dan om een soort financial lease constructie te doen op een goede 2e hands???
Dat is idd een idee, ik ga eens bij wat dealers in de buurt info opvragen. Ik houd niet van 'geld lenen', maar moet natuurlijk kijken wat financieel het aantrekkelijkste is.
Citaat:gaat dat dan om één dag of om een weekend?
Daarnaast, als jij toezegd met zeer grote regelmaat te huren (elke twee weken of zo) dan kan er iets aan de prijs gedaan worden. Indien niet, andere verhuurder zoeken.
Castache schreef:Ja,huren is een goede optie.
ikke schreef:In welke omgeving woon je?
.

Stelvio schreef:ikke schreef:In welke omgeving woon je?
.
Woon in Zuid Limburg. Heb vanalles gebeld van groot tot klein, maar bijna niemand heeft auto's met trekhaak en als ze al auto's met trekhaak hebben zijn het transits met dubbele cabine enz. voor 80 euro per dag.Een caddy zou perfect zijn, compact, maar mag mijn trailer trekken (heb maar een max massa van 1200kg), die kosten tussen de 35 & 40 euro per dag, maarja géén trekhaak!
Poe poe, wordt tijd dat ik de loterij win

sbdw schreef:heb je niet gewoon een familie lid, die je tegen vergoeding kan brengen? 2 keer per maand is te overzien