Ik doe een opleiding met paarden en zie dat veel klasgenoten wedstrijden rijden. Ik baal dat ik dit niet kan.. mijn ouders hebben niks met paarden, zouden ook niks aan de wedstrijden willen mee betalen.. en ik zou ook geen vervoer hebben, want een rijbewijs heb ik niet.. En ik heb verder ook helemaal niemand met wie ik mee zou kunnen rijden.. of die elke week mee zou willen gaan. Want het is wel handig heb ik gehoord dat er elke keer iemand meegaat enzo.. Nou ik ken niemand iig.. het grootste probleem is dus het vervoer voor mij. En dan nog het geld. Ik moet dan alles zelf betalen. En m'n schoolboeken betaal ik ook al zelf en kleren enzo.. Maar is ook wel logisch, ben al 19..maar goed al die andere kinderen lijken vet veel van hun ouders te krijgen enzo..
Het frustreert me gewoon.. Ik zou ook graag wedstrijden willen rijden, net als iedereen.. En dan heb ik ook bewijs voor wat ik kan qua rijden.. Dan kan ik zeggen bijvoorbeeld: ik heb tot de M gelopen..nu kan ik niks aantonen..
Hebben meer mensen dit?
Dit is altijd al m'n droom geweest, maar ik zal nog jaren moeten wachten totdat hij ooit uitkomt! Als ik zeker ouder ben.. een vaste baan heb
Wat een vooruitzicht..Ik weet dat ik het moet accepteren, maar waarom moet het bij mij zo gaan en bij een ander weer zo gemakkelijk?