8 en half jaar oud stubben siegfried zwart springzadel..
Zadel heb ik verkocht voor maar 400euro(compleet inclusief rembours verzending)
Nu komt het verhaal..
Zadel had ik zelf 5 en half jaar gehad,, overgenomen van kennis..
Met dit springzadel heb ik jarenlang plezier gehad,,heb het paar keer laten opvullen en 1x alle singelstoten laten vervangen..
Voordat ik het zadel te koop aan had geboden was hij eerst nagekeken bij ruitersportzaak(ik wil graag goede dingen verkopen)..
Bij deze zaak kom ik al jaren en is zeer betrouwbaar adres

Nu komt het,,,,
Ik heb het zadel dus verkocht ,, ik kreeg een telefoontje van de koper dat het een PRACHTIG zadel was,, en hij lag perfect op hun paard

NU ineens(2maanden later),, krijg ik een mailtje van die persoon dat ik haar moest bellen op 06.....
Ik bellen... Zegt ze ineens dat het zadel niet goed is,, en dat het voor een OPvulling bij de zadelmaker lag,,,en dat hij het hele zadel los had gemaakt en tot zijn schrik zag dat de boom kapot was

De boom zou gemaakt zijn dmv iets van ijzer eroverheen gedaan te hebben???
Ik vind dit echt ERG VREEMD,,zadel is 8 en half jaar oud,, ik heb hem 5 en half jaar gehad,, en zadel is nog VOORDAT hij verkocht werd GEHEEL nagekeken..
Zadel is bij mij NOOIT gevallen etc,, altijd PERFECT mee omgegaan..
Ze wilt nu dus dat ik het zadel terug neem..
Maar wie zegt dat dit allemaal waar is????
Ik vind het echt raar hoor??
Het was voor 1 paard(van haar en haar kinderen).. en nu zegt ze dat het voor 6 paarden is..
Ook zij ze dat het zadel perfect op haar paard lag,, en nu zegt ze dat hij achterover lag en daarom bij zadelmaker ligt..
Ze verwacht nu dat ik het zadel terug neem

Wat moet ik nu doen??
Ik weet dat er iets niet in de haak is daarzo...
Zou zij het zadel hebben laten vallen ofzo??
En vertel mij eens,, zadel opvullen,, wordt dan het hele zadel uit elkaar gehaald?????(tot kale boom zichtbaar is??)
ERg vreemd dit alles hoor??