Ik zit erover te denken de bodyprotector van ooteman in de aanbieding te kopen.. Alleen iwl ik graag ervaringen weten.. Ik heb nu eentje van USG helemaal super maar helaas te groot..
Jep die heb ik volgens mij! Prima dingetje, zit heel lekker, geen spijt dat ik m heb gekocht. Je kan bij je schouders verstellen en hem net zo strak doen om je middel als je wilt. En is gelukkig ook niet zo heel duur
Er staan trouwens ook maten bij zodat je weet welke maat je nodig hebt. Ik heb normaal qua truitjes meestal maat M en ik heb van de bodyprotector maat S genomen.
ik heb m ook. het is trouwens een HH ik hem een M en M van truitjes. (wel grote borsten ) ik heb m ook bij ooteman in de aanbieding gekocht ik vind m lekker rijden en je voelt m haast niet.
Bedankt voor jullie reacties! Ik had dus van die van kieffer een M maar die is veelte wijd bovenin.. en te lang aan de achterkant en mijn borstomvang is 88cm dus ik ga denk ik voor de S dan..
hoe zit dat met die maten voor een bodyprotector? ik wil me er ook één aanschaffen maar zou hem het liefste kunnen passen. ik heb van truitjes en t-shirt maat S soms XS mijn borstomvang ken ik niet en ik weet ook niet hoe ik die moet meten