Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Volgensmij moet je gewoon je eigen pony proberen te verkopen. (toen ik op de paardenmarkt was was dat wel zo. LCharlotte schreef:WAAROM zou je de pony dan naar een slager verkopen!?

Miryamk schreef:Dat filmpje is niet van een Nederlandse slachterij....Geeft dus niet een erg reeël beeld.
chevax schreef:Een gezond paard heeft niks in een slachthuis te zoeken. Slacht mag voor een eigenaar geen makkelijke oplossing worden als men geen tijd, zin of wat dan ook meer voor het paard heeft (hiermee zeg ik niet dat de TS dat bedoelt).
Een paard wat ziek is, pijn heeft of geen paardwaardig bestaan heeft, dan is er niks mis met slachten.
amen dat bedoelde ik LCharlotte schreef:Het zijn wel afgedankte paarden dat is wat ik bedoelde. Zorg gewoon dat een paardje een goede plek krijgt. Kijk als jij ziek is is het een ander verhaal maar een gezond paard hoort naar mijn mening absoluut niet bij een slager.
Oreo schreef:LCharlotte schreef:Het zijn wel afgedankte paarden dat is wat ik bedoelde. Zorg gewoon dat een paardje een goede plek krijgt. Kijk als jij ziek is is het een ander verhaal maar een gezond paard hoort naar mijn mening absoluut niet bij een slager.
En een gezonde koe/varken/kip enz. is dan in hoeverre een ander verhaal? (of ben je vegetarier?)
Whisperke schreef:waarom moet een gezonde koe dan geslacht worden??