Een goed half jaar geleden kochten wij een gebruikte Wesco trailer. Niets mis mee, behalve dat het zeiltje ontbrak. Na telefonisch contact met Wesco Trailers in Coevorden konden wij daar een nieuw zeil bestellen dat binnen 2 weken opgestuurd zou worden. Na 4 weken maar eens gebeld waar het zeil bleef. "het was net gistereren op de post gedaan". Wederom enkele weken later. Opnieuw bellen met Wesco, ditmaal was het de schuld van de koerier. Uiteindelijk na bijna 3 maanden een pakket onder rembours ontvangen.
Het ontvangen zeil paste niet op onze trailer en zag er ook erg "zelfgemaakt" uit voor de 182 euro die Wesco ervoor vroeg. Weer bellen met Wesco en toen bleek dat men zich had vergist in het type, het zeil terug gestuurd naar Coevorden. Het juiste zeil zou na ontvangst binnen 2 weken in huis zijn.
Inmiddels zijn we ruim een half jaar en verschillende emails, telefoongesprekken en aangetekende brieven (die gewoon niet worden aangenomen door Wesco) verder. We hebben ons reeds betaalde geld teruggevraagd maar ook daar geen enkele reactie op gekregen.
Zijn er meer mensen met deze ervaringen met Wesco Trailers uit Coevorden ? Ik denk erover om binnenkort maar eens richting Coevorden te rijden en zelf verhaal te gaan halen. In ieder geval vind ik het stijlloos dat een bedrijf zo met zijn klanten omgaat en de boel blijkbaar straffeloos kan oplichten (want dat is het in mijn ogen).