Ze hebben geen vraagprogramma, er staat nergens wat de sluitingsdatum van hun wedstrijden is en wat de inschrijfkosten zijn. Email adres kon ik ook nergens vinden.
Iemand die misschien weet hoe ik meer informatie kan krijgen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Scum schreef:Alle telefoonnummers die ik bel (gevonden op hun website) hebben een cassettebandje. Ik heb zelfs geprobeerd om te bellen naar het nummer om lid te worden van de vereniging, in de hoop iemand persoonlijk te kunnen spreken.
Ze hebben geen vraagprogramma, er staat nergens wat de sluitingsdatum van hun wedstrijden is en wat de inschrijfkosten zijn. Email adres kon ik ook nergens vinden.
Iemand die misschien weet hoe ik meer informatie kan krijgen?
0ojannekeo0 schreef:Ik heb wél iemand te pakken gekregen, en wel het eerste nummer wat ik belde. Nl, dat van het inschrijven bij de vereneging.
Heb je ook naar de mobiele nummers gebeld? oa de gene van het spring secretariaat heeft een mob. nummer bij haar naam staan. En bij het oefenspring secretariaart staat ook een mobiel nummer.
Scum schreef:Ik heb alle nummers van hun site gehad. En ik heb dezelfde vragen als Haike. Maar ook wanneer de sluitingsdatum is en of er nog plaats is?
Scum schreef:Ik weet eigenlijk niet wat ik er nu mee moet doen. Janneke, hoe laat en op welke dag heb je gebeld? En welk nummer heb je toen genomen?
haike schreef:Scum schreef:Ik weet eigenlijk niet wat ik er nu mee moet doen. Janneke, hoe laat en op welke dag heb je gebeld? En welk nummer heb je toen genomen?
Ik ook niet, stel dat ik straks moet afmelden omdat veulen toch later komt dan verwacht/gehoopt of er plotseling iets tussen komt, afmelden zal ook niet echt handig gaan, en of coupons dan nog ooit terug zie?
0ojannekeo0 schreef:Opgeven voor springwedstrijden moet bij mw. Wolfensprerger.
0ojannekeo0 schreef:Ik vroeg laatst iemand wie ik moest bellen om bij te schrijven voor springen en die zei dat dat bij haar kon..
0ojannekeo0 schreef:Voor welke datum willen jullie opgeven? Dan kom ik kijken als je je opgegeven krijgt.